هفته‌نامه "صدا" خبر داد؛

اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان برگزار شد

هفته‌نامه "صدا" ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران از برگزاری "اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان" خبر داد.

به گرارش حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، هفته نامه "صدا" ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران طی یادداشتی مدعی شد که "اولین جلسه  نهاد عالی اصلاح‌طلبان برگزار شد".

بر اساس خبر "صدا"، این نهاد، مجلس مشورتی است که در آن سران جریان اصلاحات و نمایندگان احزاب موثر حضور دارند.

"صدا" در ادامه خبر اختصاصی خود نوشت: " در اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان، سید محمد خاتمی، عبدالله نوری، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، محمدعلی نجفی، سید هادی خامنه‌ای، مصطفی معین، محمدرضا عارف، سید حسین مرعشی، محمدرضا خاتمی، محسن امین‌زاده، سید عبدالواحد موسوی لاری و اکبر ترکان حضور داشتند.

موسوی خوئینی‌ها به نمایندگی از مجمع روحانیون مبارز، هادی خامنه‌ای به نمایندگی از مجمع نیروهای خط امام و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، حسین مرعشی به نمایندگی از حزب کارگزاران سازندگی ایران و اکبر ترکان به نمایندگی از حزب اعتدال و توسعه در این جلسه حاضر بودند. این جلسه در دفتر سید محمد خاتمی در خیابان یاسر و با دعوت وی برگزار شد."

ارگان کارگزاران نتیجه این جلسه را اینگونه عنوان کرد: "در پایان همین جلسه مقرر شد: ۱- از دولت خواسته شود از حقوق همه نامزدها دفاع کند. ۲- راهبرد اصلاح‌طلبان نیز در انتخابات، حمایت از دولت باشد. ۳- تاکید بر اینکه فقط یک لیست در انتخابات منتشر شود و در شهرهایی که تک نامزدی هستند نیز فقط یک نامزد معرفی گردد. ۴- به تمام اصلاح‌طلبان ابلاغ و اعلام شود که علیه یکدیگر مصاحبه نکنند و ۵- ساز و کار رابطه میان سه شورای مشورتی، شورای هماهنگی و نهاد عالی از سوی همه پذیرفته شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار