نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ؛

تحریم غربی ها اقتصاد ایران را برتر و شکوفاتر می‌کند

نایب رئیس اول مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که بر تولید و اقتصاد دانش‌بنیان استوار است و تحریم غربی ها اقتصاد ایران را برتر و شکوفاتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در نخستین همایش جذب و توسعه سرمایه‌گذاری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران باید درچارچوب اقتصاد مقاومتی قرار گیرد افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که بر تولید و اقتصاد دانش‌بنیان استوار است .

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان تصریح کرد: رشد اقتصاد غیردولتی و ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و خلق ثروت، موتور اقتصادی در استان‌ها را فعال می‌کند.

وی با بیان اینکه همیشه نگاه ما به اقتصاد نگاه هزینه‌ای و نه خلق ثروت بوده افزود: ما از همان ابتدا تنها شعارهای هزینه‌ای داده‌ایم در حالی که مهم‌ترین گام تجهیز منابع و خلق ثروت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه هزینه‌ای به اقتصاد خاطرنشان کرد: حتی دولت فعلی هم که مسائل اقتصادی را خوب می‌فهمد تصمیماتی اتخاذ می‌کند که کاملا هزینه‌ای است.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: نگاه ما باید تغییر کند و به سمت خلق ثروت با راهبرد اقتصادی مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد ما دولتی نبود شرایط اقتصادی بسیار مطلوب‌تری داشتیم، گفت: نگاه‌ها باید به سرعت اصلاح شود و توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی صورت گیرد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد امروز غرب اراده کرده مشکلات هسته‌ای با ایران را حل کند زیرا این را می‌دانند که شرایط امروز کشور ایران و مقابله با تحریم‌ها اگر ادامه پیدا کند اقتصاد ایران را برتر و شکوفاتر می‌کند.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.