سمنان؛

برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در گرمسار باید افزایش یابد‌

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان گرمسار با تأکید بر توسعه برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های فرهنگی باید به سمت‌وسوی این ماه پربرکت باشد.

   به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام سید علی ،مهدی نژاد در چهل و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار اظهار داشت: اهمیت دادن به قرآن و به‌ویژه آموزش در محافل مختلف در ماه مبارک رمضان تحت پوشش خبری قرار گیرد و این امر نیازمند حضور دستگاها درصحنه است.
وی هدف از برپایی محافل قرآنی را آشناسازی جوانان و نوجوانان با قرآن دانست و گفت: در انتخاب مدرس ازلحاظ صالح بودن، مجرب و مسلط بر امر آموزش موردبررسی و دقت بیشتری باید قرار گیرد.
امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر لزوم آشنایی جوانان با قرآن، احادیث و فرایض دینی گفت: با سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر باید مربیانی زبده و مسلط به قرآن پرورش دهیم و این امر همت مضاعف می‌طلبد و در این خصوص باید مکان‌هایی مناسب برای آموزش در نظر گرفته و ساماندهی شود.
مهدی نژاد بیان داشت: باید فرهنگ افطاری دادن را توسعه دهیم و از اسراف نیز جلوگیری شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار گفت: در ماه مبارک رمضان باید بیشتر به قرآن، تفسیر و آموزش توجه شود به‌طوری‌که اعتقاد مردم به این ماه بیشتر شود، مردم را تشویق به این فرضیه الهی کرد و با ابتکارات جدید این امر را گسترش دهیم که میل و رغبت به روزه گرفتن در میان مردم بیشتر شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.