سنندج؛

شرکت بیش از بیست هزار کردستانی در آزمون سراسری سال 94

رئیس اداره‌ی سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سال جاری در استان کردستان 20 هزار 302 نفر در پنج گروه آزمایشی در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، منصور قاسمیان گفت:از این تعداد 11 هزار و 63 نفر در بخش بانوان و 9 هزار و 239 نفر در بخش آقایان در 10 شهرستان و منطقه استان کردستان همزمان با سراسر کشور کنکور خود را برگزار می‌کنند.

وی بیشترین شرکت کننده را متعلق به گروه آزمایشی علوم تجربی و کمترین شرکت کننده را مربوط به رشته هنر بیان کردوافزود: در گروه‌ آزمایشی علوم تجربی 11 هزار و 354 نفر، ریاضی و فیزیک 3 هزار و 90 نفر، علوم انسانی 2 هزار و 994 نفر، زبان‌های خارجی 2 هزار و 161 و هنر 703 نفر در استان کردستات در آزمون سراسری شرکت می کنند.

رئیس اداره‌ی سنجش اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: شهرستان سنندج با هفت هزار و 54 نفر بیشترین شرکت کننده و شهرستان سروآباد نیز با 290 نفر کمترین شرکت کننده را در استان کردستان به خود اختصاص داده اند.

قاسمیان افزود: فرآیند آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور راس ساعت 7 صبح روز پنج شنبه 21 خردادماه جاری آغاز و بعدازظهر روز جمعه خاتمه می‌یابد که گروه های آزمایشی ریاضی و فیزیک و علوم انسانی صبح روز پنج شنبه و هنر بعدازظهر همین روز آزمون خود را برگزار می کنند.

رئیس اداره‌ی سنجش اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی نیز صبح و بعدازظهر روز جمعه 22 خردادماه آزمون خود را برگزار می‌کنند. 




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.