قنبرزاده:

منصوریان سرمربی فصل بعد نفت است

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی رضا منصوریان با تیم نفت قرارداد دارد از این رو وی فصل بعد هم سرمربی تیم است.

منصور قنبرزاده مدیر عامل فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی‌رضا منصوریان با تیم نفت تهران قرارداد رسمی دارد از این رو منصوریان فصل بعد هم هدایت تیم نفت را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: منصوریان برای استراحت به مسافرات کوتاه مدتی رفته است پس از بازگشت جلسه‌ای با این مربی برگزار و در خصوص فصل بعد تیم مذاکره می‌کنیم.
منصوریان سرمربی فصل بعد نفت است

مدیرعامل نفت افزود: باشگاه‌های در فصل نقل و انتقالات بدنبال جذب بازیکن و مربی مناسب هستند باشگاه‌های تراکتور و استقلال نیز برای مذاکره با مربیان مختلف آزاد هستند اما منصوریان با تیم نفت قرارداد دارد و سرمربی فصل بعد نفت است.

در فصل نقل و انتقالات بازیکنان با سایر تیمها طبیعی است
قنبرزاده ادامه داد: مذاکره بازیکنان تیم نفت تهران با سایر باشگاه‌های برای تصمیم‌گیری درباره فصل بعد امری طبیعی است اما باشگاه ها باید اصول اخلاقی را رعایت کنند و تا عقد قرارداد رسمی مذاکرات را رسانه‌ای نکنند.

به تذکر شفاهی به باشگاه‌ پرسپولیس اکتفا کردیم
مدیر عامل نفت گفت: باشگاه پرسپولیس بیش از بازی فینال با چند بازیکن تیم نفت مذاکره انجام داده است که این موضوع از لحاظ اخلاقی امری پسندیده نیست باشگاه نفت تهران فقط به تذکر شفاهی به باشگاه پرسپولیس اکتفا کرده است. امیدواریم در فصلهای بعد باشگاه‌ها مسائل اخلاقی را رعایت کنند.

اردوهای تمرینی را پس از بازگشت منصوریان تنظیم می‌کنیم
قنبرزاده اظهار داشت: برنامه‌های اردویی تیم نفت پس از بازگشت علی‌رضا منصوریان طراحی و تدوین می‌شود و بر اساس نظر سرمربی طبق زمانبندی تمرینات بازیکنان را اجرا می‌کنیم.

پیشنهاد مناسبی دریافت کنیم بازیکن لژیونر می‌کنیم
وی ادامه داد: در صورتی که پیشنهاد مناسبی از باشگاه‌های مطرح آسیا و اروپا دریافت کنیم با حضور بازیکن مورد نظر در باشگاه‌های خارجی مخالفت نمی‌کنیم.

کمتر ازنصف بودجه هزینه کردیم
قنبرزاده همچنین تصریح کرد: تیم نفت تهران برخلاف تیمهای لیگ برتری کمتر از نصف بودجه هزینه کرده است هم باشگاه نفت تهران به قوانین پایبند است و خلاف قوانین عمل نمی‌کند.

بازیکنان به باقی مانده مطالباتشان معترض هستند
مدیر عامل نفت ادامه داد: باشگاه نفت تهران 90 درصد از پاداش بازیکنان را پرداخت کرده است اما بازیکنان علی‌رغم این موضوع نسبت به پرداخت نشدن باقی مانده قراردادشان معترض هستند.

باشگاه نفت برای پرداخت پاداش فرمول خاص دارد.
وی درباره وضعیت پاداش حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه نفت برای پرداخت پاداش موفقیت تیم برنامه و فرمول خاص دارد و طبق برنامه پاداش بازیکنان را پرداخت می‌کند.

لیست مازاد نداریم
مدیر عامل نفت تهران گفت: تیم نفت لیست مازاد ندارد و فقط دکمن بازیکن خارجی از این تیم جدا می‌شود سیاست باشگاه حفظ بازیکنان فصل گذشته و جذب بازیکنان جدید با نظر و صلاحدید کادر فنی در پستهای مختلف است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار