شیخی فرد:

در کسب نتایج تیراندازان همه عوامل تیراندازی مسئول هستند

دبیر سازمان تیم‎های ملی تیراندازی گفت: نتایج کسب شده در مسابقات آلمان فقط متوجه تیراندازان نیست بلکه عملکرد همه مسئولین دخیل است.

مسعود شیخی فرد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی دلیل بر، افت یا پیشرفت تیراندازان نیست بلکه باید دید در مسابقات قبلی چه تیراندازانی و با چه کیفیتی حضور داشتند.

وی افزود: مسابقات آلمان از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بهترین تیراندازان دنیا حضور داشتند که در این میان کشور چین بیشترین ورزشکار را در اختیار داشت.

وی ادامه داد: موضوع مهم برای ما کسب نتایج ضعیف تیراندازان در این رقابتها بود که سهمیه المپیک نگرفتند.

دبیر سازمان تیم‎های تیراندازی اشاره کرد: باید عملکرد و نتایج تیراندازان را تحلیل کرد تا مشکلات فنی و تکنیکی برای مسابقات آینده برطرف شود چرا که فرصت ما بسیار اندک و زمان محدود است.

وی افزود: علت اصلی ناکامی ورزشکاران در این رقابتها، نبود امکانات مهمات و کمبود منابع است به طوری که تیراندازان تا آخرین لحظه برای اعزام مردد بودند. با این وضعیت چه انتظاری برای حضور در المپیک داریم.

شیخی فرد گفت: تیراندازی مثل دیگر رشته‌ها از بخش خصوصی‌ حمایت نمی‌شود. با اینکه تیراندازی رشته پرمدالی است اما حمایت‎ها خیلی ناچیز است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد تیراندازان را باید از همه جوانب بررسی کرد و نتایج ورزشکاران در این رقابتها فقط متوجه خودشان نیست. بلکه همه عوامل تیراندازی در این نتایج دخیل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار