سرقت از مردم تحت پوشش مامور/ سرکرده باند جاعل حرفه‌ای بود

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان بعنف تحت پوشش مامور و 3 فقره جعل و كلاهبرداری و یك فقره ضرب وجرح عمدی خبر داد.

محسنی
سرهنگ رضا زارعی رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر شناسایی باند سارقان به عنف تحت پوشش مامور و دستگیری یك نفر از اعضای این باند و اعتراف به سرقت با همدستی افرادی دیگر، تحقیقات جهت دستگیری سایر اعضای باند كه به خارج از استان همدان و محل های نامعلوم متواری شده بودند در دستور كار پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: كاركنان عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از حضور دو نفر از اعضای این باند به عنوان سارق و خریدار اموال مسروقه مطلع و با تعقیب و مراقبت نامحسوس طی یك عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده مشخص شد سرکرده این باند دارای پرونده های متعدد جعل و كلاهبرداری بوده و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی می باشد كه تاكنون به 3 فقره جعل و كلاهبرداری و یك فقره ضرب و جرح عمدی اعتراف کرده است.

سرهنگ زارعی بخاطر نشان کرد: در ادامه كلیه مالباختگان شناسایی و پس از تكمیل تحقیقات، پرونده به دادسرا ارسال و متهمان روانه زندان شدند .



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار