درخواست وزیر اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی برای به رسمیت شناختن اشغال بلندی های جولان

نفتالی بنت مدعی شد سوریه دیگر کشوری نیست که بتواند خواهان بلندی های جولان باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "نفتالی بنت،" وزیر اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی روز گذشته خواستار به رسمیت شناخته شدن اشغال بلندی های جولان شد. وی در کنفرانس سالانه "هرتزلیا" مدعی شد سوریه دیگر کشوری نیست که بتواند خواهان بلندی های استراتژیک جولان باشد. 

نفتالی بنت گفت: "از جامعه جهانی می خواهم در کنار ما بایستد و حاکمیت اسرائیل را بر بلندی های جولان به رسمیت بشناسد. مرزها هر روزه تغییر می کنند. سوریه دیگر یک کشور نیست و هم اکنون زمان انجام این کار است."

بنت همچنین اعلام کرد باید تعداد شهرک های صهیونیستی در جولان در پنج سال آینده چهار برابر شود. هم اکنون شمار شهرک نشینان یهودی در جولان به 23 هزار نفر می رسد. رژِیم صهیونیستی در سال 1967 بلندی های جولان را اشغال و در سال 1981 آن را به سرزمین های خود ملحق کرد. دفتر بنیامین نتانیاهو هنوز واکنشی به سخنان بنت نشان نداده است.

سخنان بنت در حالی بیان می شود که رژیم صهیونیستی تلاش دارد از مذاکرات درباره بحران سوریه بهره برداری سیاسی کند. گفتگوهای صلح رژیم صهیونیستی و سوریه که پیشتر آمریکا از آن حمایت می کرد بر بازگرداندن بلندی های جولان متمرکز بود. حزب بنت یکی از بزرگترین شرکای سیاسی ائتلاف نتانیاهو است. وی آشکارا با برپایی دولتی فلسطینی در کرانه باختری مخالفت می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار