سنندج؛

برگزاری مسابقات پاراگلایدر سراسر کشور در مریوان

شهردار مریوان گفت: مسابقات پاراگلایدر سراسر کشور برای دومین بار در دریاچه 'زریوار' و ارتفاعات مشرف به آن برگزار می شود.


 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،فواد کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد ورزشی در مریوان گفت: این رویداد بزرگ ورزشی از 20 خرداد و با حضور بیش از 250 نفر از علاقه مندان و افراد صاحب نام و قهرمانان بزرگ این رشته ورزشی در طول سه روز برگزار می شود.

وی با تاکید بر هماهنگی های لازم بین تمام دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله هلال احمر، فرمانداری و محیط زیست برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره افزود: این جشنواره برای دومین بار متوالی با همکاری شهرداری، اداره تربیت بدنی و باشگاه فرهنگی ورزشی شورای اسلامی مریوان و یک اکیپ واکنش سریع با حضور نیروهای دوره دیده و پزشکان متخصص دربرگزاری این جشنواره حضور دارند برپا می شود.

کریمی گفت: با توجه به میزبانی نسبتا خوب مریوان در سال گذشته، حضور مهمانان خارجی و ورزشکاران این رشته هوایی از چند کشور خارجی دور از انتظار نیست.

شهردار مریوان برگزاری چنین جشنواره های ورزشی در سطح کشور را برای جذب گردشگر و جهانگرد در شهر مریوان بسیار موثر دانست و گفت: برگزاری این جشنواره ها خود می تواند باعث رونق صنعت گردشگری استان و شهر مریوان و توسعه زیر ساخت های بنیادی شود.

شهردار مریوان گفت: این جشنواره ورزشی به صورت آزاد در سایت پروازی کوه فیله قوس که یکی از سایت های مناسب و با مناظر بسیار زیبا در اطراف دریاچه زریوار مریوان است برگزار خواهد شد.

مریوان در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.