وقتی شایسته تصمیم ناشایسته می‌گیرد؛

تور تنیس بانوان به راکت آقای خارجی وصل شد!

علامت تعجبی که باعث شد فدراسیون تنیس را ورق بزنیم و ماجرا را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون تنیس کشورمان در مسیر پیشبرد اهداف خود برای موفقیت در مجامع بین‌المللی تصمیم گرفته است تا روی بحث آموزش برای مربیان داخلی تمرکز بیشتری داشته باشد به همین منظور اولین گزینه آوردن مربی خارجی طراز اول به ایران است تا بتواند روی ارتقای سطح کیفی مربیان ایرانی تاثیر بگذارد.

 نکته جالب توجه در جذب مربی خارجی این است که به نظر می‌رسد مجید شایسته‌ رئیس فدراسیون تنیس قصد دارد از همان مربی خارجی که در بخش مردان به ایران آورده در بخش بانوان هم استفاده کند و به تعبیری دلارها را یک دفعه‌ خرج کند! اما آیا یک مربی آقا در ایران مجوز این را خواهد داشت که مسئولیت هدایت تیم بانوان را هم بر عهده بگیرد؟

بی اطلاعی مسئول بانوان از آقای مربی!

 خبرنگار ما این موضوع را از منوچهری نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس پیگیری کرد هر چند به نظر می‌رسید وی از این جریان کاملا بی اطلاع بود.

منوچهری در خصوص آوردن مربی خارجی برای بانوان گفت: قرار است یک مربی خارجی خانم به کشور بیاوریم، مربی خانم برای بانوان و مربی مرد برای آقایان نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس حتی اعلام کرد که با چند کشور خارجی هم مذاکره‌ اند اما هنوز به نتیجه نرسیده و از این جهت نمی‌تواند نام این مربی را رسانه‌ای کند.

 صحبت‌های خانم نایب رئیس ، کم کم داشتیم قانع می‌شدیم که اشتباه از گوش‌های ما بوده است که قرار است از مربی آقا برای بانوان استفاده شود که بار دیگر با مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس تماس گرفتیم و جویای این شدیم که چطور می‌شود یک مربی آقا برای بانوان بیاورید؟

وی این طور پاسخ داد: ما به دنبال جذب مربی خانم خارجی هم هستیم اما از آنجا که شرایط حضور وی در ایران سخت است ، فکر نمی‌کنیم بتوانیم در جستجوی خود موفق باشیم از همین رو از یک مربی خارجی آقا استفاده خواهیم کرد، تا در بخش آموزش به بانوان کمک کند!

شایسته تصریح کرد: از مربی آقا نمی‌توان به عنوان مربی بانوان استفاده کرد. اگر می‌شد استقبال می‌کردیم، اما از وی به عنوان مسئول فنی بانوان بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون تنیس  خاطر نشان کرد: اکنون به دنبال آن هستیم که هم در بخش مردان هم زنان، شرایط علمی خوبی برای مربیان داخل کشور فراهم کنیم و تمرکزمان را روی رده های سنی پایه بگذاریم.

 اکنون باید به انتظار بنشینم و ببینم سرانجام رایزنی‌ها برای جذب مربی خارجی تنیس به کجا خواهد رسید و آیا واقعا مربی آقا می‌تواند کمکی به بخش بانوان کند؟

آیا جذب مربی خارجی خانم و شرایط حضورش در ایران تا این حد سخت است که نشدنی باشد؟! و البته نکته مهم تر اینکه فدراسیون قصد دارد از این مربی خارجی که هنوز نامش مشخص نیست با سمت مسئول فنی برای بانوان استفاده کرده و بحث آموزش را به عهده وی بسپارد در این موضوع که وقتی با یک مربی قرارداد بسته می شود و برای آن هزینه می شود باید نهایت استفاده را کرد شکی نیست اما آیا اموزش تنیس بدون ارتباط نزدیک و حضور در تمرینات امکان پذیر است؟که اگر این تور باشدتوپ و تور بانوان با راکت مربی خارجی! باید که پس از اجرا آنرا بررسی کرد ،ما فکر می کنیم تئوری در تنیس نیازی به مربی خارجی ندارد بلکه از منابع مختلف و بزرگان جهان می توان استفاده کرد اما در بحث عملی و آموزش مربیان و بازیکنان، این اقدام پسندیده نیست آنهم در جائیکه رشته ای دیگر نیز شاید در این راه  الینه و نخبه ببینند و بخواهند الگو برداری نا صحییح کنند.

علاقه به اینکه تنیس یک ورزش بروز است و باید بروز اداره شود و عملی و تئوری فرقی ندارد و جنسیت مهم نیست از رئیس شایسته ای چون شما شایسته نیست.!

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، تنیس ، ماجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار