مشاور عالی سازمان سنجش:

آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت : کارت شرکت در آزمون سراسری سال 94 به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از ساعت 14 دیروز یکشنبه 17 خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند برای مشاهده و پرینت به سایت سازمان سنجش مراجعه و آن را دریافت کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت در آزمون سراسری سال 94 کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی 5 گانه به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور از ساعت 14 دیروز یکشنبه 17 خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه 20 خرداد ماه 94 برای مشاهده و پرینت آن به سایت سازمان سنجش مراجعه و آن را دریافت کنند.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 8 خرداد ماه از تعداد 877 هزار و 835 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون سراسری 94 تعداد 400 هزار داوطلب یا به عبارتی دیگر حدود 45.76 درصد آنان برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به دریافت آن اقدام کردند. 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در این آزمون از روز یکشنبه هفته گذشته دهم خرداد ماه بر روی سایت قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 11 خرداد ماه منتشر گردیده و امروز دوشنبه 18 خرداد ماه مجددا منتشر می‌گردد. 

وی ادامه داد: داوطلبانی که در یک گروه آزمایشی یا دو یا سه گروه آزمایشی بر اساس ضوابط اعلام شده در دفترچه راهنما ثبت نام کردند، ضرورت دارد علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اصلی خود بر حسب مورد برای پرینت کار ت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دو یا سه خود اقدام کنند. 

لازم به ذکر است، هر یک از داوطلبان پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون چنانچه در اطلاعات مندرج در بندهای 2، 6، 8، 9، 10 که شامل جنس، دین، زبان خارجه، معلولیت و بهیار بودن می‌باشد با مندرجات مذکور در کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند، ضرورت دارد از فردا سه شنبه 19 خرداد ماه تا روز چهارشنبه 20 خرداد ماه در هر یک از روزهای مذکور صبح ها از ساعت 8 الی 12 و بعد از ظهر ساعت 14 تا 18 با به همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند . 

وی در پایان گفت: چنانچه کارت شرکت در آزمون سراسری دارای اشکالاتی فاقد مهر بودن،‌واضح نبودن عکس و نظایر آن باشد داوطلب باید با به همراه داشتن دو قطعه عکس 3*4 اصل کارت ملی و یا شناسنامه به نماینده سازمان سنجش مراجعه کنند همچنین در خصوص سایر موارد داوطلب باید بر اساس مواد دستورالعمل مندرج در اطلاعیه اقدام نمایند. 





انتهای پیام/ 
برچسب ها: کارت ، آزمون ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار