نایب رییس بانوان تنیس:

حضور در دو پروتور ترکیه و مالزی را در پیش داریم

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس از حضور دردو پروتور ترکیه و مالزی برای رده سنی بزرگسالان خبر داد.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تقویم سالانه برای برنامه‌های بانوان تنیس باز تدوین شد و مسابقات خارجی و داخلی متعددی را در نظر گرفته‌ایم که یکی از نزدیک‌ترین پیکارهایی که پیش رو داریم حضور در مسابقات ترکیه و مالزی برای رده سنی بزرگسالان است که اواخر تیر ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای بانوان رده‌ زیر 14 سال، 4 کمپ را که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در یکی از آنها شرکت کرده‌اند و سایر اردوها هم در زمانهای 10 روزه و با فاصله در طول سال برگزار می‌شود.

مشغول مذاکره با مربی خارجی هستیم

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس در خصوص کادر مربیان تیم ملی اذعان کرد: ما در حال حاضر فرناز فصیحی را در بزرگسالان و ندا نوریان را نیز برای رده زیر 14 سال به عنوان مربی در اختیار داریم که هر کدام چندین دستیار دارند البته به دنبال این هستیم که از حضور مربی خارجی برای به روز کردن بانوان کشورمان نیز بهره بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد گزینه خاصی به توافق رسیده‌اند یا خیر گفت: با دو سه کشور صحبتهایی را انجام داده‌ایم اما چون نهایی نشده است اسم مربی را نمی‌توانم بگویم.

منوچهری در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر تمرکز ما اکنون روی رده‌های سنی پایه است تا جایی که امکان داشتیم سعی کرده‌ایم در مسابقات بیشتر شرکت کنیم.

ضمن اینکه قبل از اعزامها اردوها داشته باشیم کمیته استعدادیابی را نیز فعال کرده‌ایم تا اگر خدا بخواهد تحولی را در تنیس بانوان کشور ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار