رویانیان:

پرونده فساد در فوتبال در فضای آرام باید رسیدگی شود/من در حاشیه فوتبال هستم

مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرونده فساد در فوتبال در فضای بدون جوسازی و آرامش باید مطرح و رسیدگی شود.

پرونده فساد در فوتبال در فضای آرام باید رسیدگی شود/من در حاشیه فوتبال هستممحمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسئولان رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال نباید فضای فوتبال را ملتهب کنند و این موضوع باید با آرام و با نظارت مراجع قانونی رسیدگی شود.
 
رویانیان در ادامه عنوان کرد: به هر حال پرونده فساد در فوتبال نباید رسانه‌ای می‌شد چرا که به صلاح نیست.و من معتقدم که شفاف سازی و سلامت سازی باید در فوتبال انجام شود، اما بدون حاشیه باید این کار صورت بگیرد.
 
در متن فوتبال قرار ندارم
 
وی درباره اینکه پیشنهادی برای مدیر عاملی پرسپولیس دریافت نکرده تصریح کرد: من در حاشیه فوتبال هستم و در متن قرار ندارم، بر این اساس پیشنهادی برای مدیر عاملی پرسپولیس دریافت نکردم.
 
رویانیان در مورد اینکه سرخابی‌ها فصل نقل و انتقالات را از دست نمی‌دهند، تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات باید حداکثر استفاده از حداقل زمان صورت بگیرد که متاسفانه در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بر عکس شده است.
 
مسئولان فوتبال باید هرچه سریعتر تکلیف مدیریت سرخابی‌ها را مشخص کنند تا فرصت سوزی در فصل نقل و انتقالات صورت نگیرد.
 
عدم خصوصی سازی سرخابی‌ها یک پوئن منفی است
 
مدیر عامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه با حامیان مالی قرارداد سه ساله بسته می‌شود تصریح کرد: این موضوع را شنیدم، اما عدم خصوصی سازی سرخابی‌ها یک پوئن منفی محسوب می‌شود زیرا این دو باشگاه طبق قانون مجلس و برنامه پنج ساله باید سال 93 واگذار می‌شدند، اما این اتفاق رخ نداد.
 
برگزاری چهار  مزایده به سرخابی‌ها آسیب رساند
 
رویانیان  در ادامه عنوان کرد: چهار مزایده با جوسازی سنگین برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی برگزار شد، اما نتیجه‎ای در بر نداشت و آسیب زیادی به دو باشگاه وارد کرد.
 
برگزاری مزایده مجدد، در فوتبال تشنج  ایجاد می‌کند
 
رویانیان عنوان کرد: معتقدم که برگزاری مزایده دیگر در سال 95 باعث ایجاد تشنج در فوتبال می‌شود، مسئولان بهتر است که با انتخاب حامیان مالی قوی، این دو باشگاه را مدیریت کنند.
 
تصمیم مجلس، آینده سرخابی‌ها را رقم می‌زند
 
مدیر عامل سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم مجلس موافقت کند که امسال هم استقلال و پرسپولیس با مدیریت دولت اداره شوند تا سال بعد به فروش برسند، به هر حال تصمیم مجلس شورای اسلامی می‌تواند آینده این دو باشگاه را رقم بزند و نظر مجلس خیلی مهم است.
 
رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: سه سالی است با حضور حامیان مالی خوب، فعالیت‎های اقتصادی مناسبی در ورزش کشور انجام شده است، اما متاسفانه وقتی خصوصی سازی سرخابی‌ها در زمان مقرر صورت نگرفت، این موضوع باعث شد که مشکلات واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی بیشتر شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار