کرمان؛

بیمه ایران 2 هزار و 40 میلیارد خسارت در کرمان پرداخت کرده است

مدیرعامل بیمه ایران نمایندگی کرمان با اشاره به پرداخت خسارت 2 هزار و 40 میلیارد ریالی این بیمه گفت: 212 هزار پرونده خسارت بیمه ای سال گذشته در کرمان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران  ، حسن عمادآبادی گفت: براساس میانگین روزانه 5.6میلیارد ریال پرداختی بیمه ایران بوده است.

وی با اشاره به سهم بالای این بیمه در صنعت بیمه کرمان افزود: 75 درصدپرداختی های بیمه ایران مربوط به بیمه های اتومبیل است.

عماد آبادی با اشاره به تشکیل 212 هزار پرونده خسارت در استان تصریح کرد: در کشور 177 درصد ضریب بیمه دربخش درمان است که در کرمان این ضریب بسیار پایین تر است که علت آن نبود بیمارستان های خصوصی متفاوت وتعدد شرکت های بیمه ای طرف قرارداد مراکز درمانی است.

وی تاکید کرد: سال قبل بیمه ایران در کرمان یکهزار میلیارد ریال خسارت در بخش خسارت های شخص ثالث جانی پرداخت کرد.

وی با اشاره به اینکه 10درصد این پرداختی های به اتباع غیرایرانی بوده است گفت: ما پیشنهاد می کنیم سرمایه گذاران در بحث افرادی که از بیمه ایران خسارت می گیرند ورود کرده و با استفاده از پرداخت های بالایی که افراد از بیمه ایران می گیرند ایجاد شغل وکار کنند.

عمادآبادی تاکید کرد: برای قرار دادبا سازمان همیاری شهرداریها تصمیم براین شده که بخش خصوصی بیمه ایران ورود کند تا فرصتی نیز برای سرمایه گذاری این بخش نیز فراهم شود.


عماد آبادی افزود: سال قبل برای 3500نفر خسارت جانی پرداخت شده است ولی 57زندانی ناشی از خسارت تصادف در کرمان داریم که نگران وضعیت آنان هستیم.

وی تصریح کرد: 50درصد بازار فروش بیمه استان در دست بیمه ایران است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.