دور همی فوتسال با نام اردو/ دوران گوشه نشینی افتخاری در غم خسوس

احتمال لغو تورنمنت پرتغال، دورهمی‌های ملی‌پوشان فوتسال در اردو و بی قیدی مربیان عوامل موثری نیست تا افتخاری سکوتش را برای سامان دادن به شرایط بشکند.

دور همی فوتسال با نام اردو/ دوران گوشه نشینی افتخاری در غم خسوسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: وضعیت نابسامان تیم ملی در بی مسئولیتی و سکوت رئیس کمیته فوتسال همچنان ادامه دارد تا جائیکه امکان لغو تورنمنت پرتغال که یکی از رقابت‌ها جهت آماده سازی و هماهنگی‌ تیم ملی برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا بود، وجود دارد و بازیکنان در حالی در اردو هستند که می‌دانند قرار نیست راهی پرتغال شوند و مربیان نیز دل به کار نمی‌دهند، زیرا وضعیت مشخصی ندارند.

 جالب اینجاست که در تمرینات اخیر تیم ملی یکی از مربیان حتی زحمت تعویض لباس را هم به خود نمی‌دهد و با لباس شخصی در تمرنیات حاضر می‌شود  البته در این بی درو پیکری‌های فوتسال چنین کارهایی آنچنان تعجب آور نیست، اگر قرار باشد پاسخی برای وضعیت کنونی بیایم باید افتخاری را رو در روی خود قرار دهیم که گویا جناب رئیس در غم فراغ خسوس گوشه عزلت گزیده است و پاسخگوی سوالات نیست.

شاید وضعیت نابسامان تیم ملی کشورمان قرار نیست در نتیجه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و کسب سهمیه جام جهانی تاثیری داشته باشد که افتخاری چنین خونسرد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دورهمی ، پاسخگو ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار