گروسی:

اجاره سرخابی‌ها کارشناسی شده نیست/ لایحه‌ جامع باشگاه داری باید به تصویب برسد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اجاره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به حامیان مالی باید کارشناسی شده صورت بگیرد.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان ورزش چهار مزایده برگزار کردند و به نتیجه‌ای نرسیدند و هم اکنون هم تصمیم دارند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به حامیان مالی اجاره دهند که این نشان می‌دهد که کار کارشناسی صورت نگرفته است.

اجاره سرخابی‌ها کارشناسی شده نیست/ لایحه‌ جامع باشگاه داری باید به تصویب برسد

گروسی در ادامه عنوان کرد: اجاره دادن سرخابی‌ها به مدت سه سال به حامیان مالی یک روش تصمیم گیری نادرست و دارای اشکال است چرا که این روش مغایر با مصوبه مجلس است به نظرم مسئولان وزارتورزش و جوانان باید 50 درصد سهام را به پیشکسوتان بدهند و مابقی را به حامیان مالی اجار دهند.

وی عنوان کرد: اجاره دادن سرخابی‌ها به حامیان مالی تضمینی نیست که کار درست باشد چرا که کار کارشناسی صورت نگرفته است من سوالم از مسئولان این است که چرا این تصمیم را زودتر از اینها نگرفتند که سرخابی‌ها را اجاره بدهند.

 عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر آزمون و خطا در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی باید کمتر صورت بگیرد و از نظرات کارشناسان‌ داخلی و خارجی باید استفاده شود.

 وی درباره عملکرد گودرزی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ما نباید عملکرد وزیر ورزش و جوانان را زیر سوال ببریم چرا که وی تمام تلاشش را برای واگذاری‌ سرخابی‌ها به بخش خصوصی انجام دهد اما در نهایت نتوانست این دو باشگاه را سرو سامان بدهد.

 سازمان خصوصی سازی  مسئول واگذاری‌ سرخابی‌ها به بخش خصوصی است و وزارت ورزش و جوانان مقصر اصلی عدم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی نیست.

اصلاح نظام باشگاه داری باید سر لوحه ورزش قرار بگیرد

گروسی در مورد گزارش پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: به نظرم ما باید برنامه محور باشیم و اصلاح نظام باشگاه داری باید سر لوحه مسئولان ورزش باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فساد در باشگاه‌های فوتبال رخ می‌دهد بر این اساس برای اینکه فوتبالمان اصلاح شود باید لایحه جامع باشگاه داری را به تصویب برسانیم تا مشکلات فوتبال تا حدودی برطرف شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار