رمضانی خبر داد:

اعلام ماه رمضان توسط کاروان های هنری در شهر

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: برای ایجاد یک فضای معنوی برای آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهر کاروان های هنری فرارسیدن این ماه را نوید می دهند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عبادالله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در تشریح  برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداست و شهرداری تهران تلاش دارد تا در عین حال که شان و منزلت این ماه راحفظ کند برنامه های شاد و مفرحی را برای شهروندان فراهم کند.

وی افزود: براین اساس برنامه ما به دو بخش، قبل از آغاز ماه مبارک رمضان که استقبال از این ماه است و برنامه هایی که طول این ماه انجام می شود، تقسیم می شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه های مورد نظر ما برگزاری نمایشگاه شمیم وحی است که از 20تا 26 خرداد میزبان شهروندان خواهد بود.

رمضانی در ادامه با تاکید بر برنامه های ویژه شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: فضاسازی شهری، قرائت فراز 44 ، برگزاری کانون های قرآنی ، اجرای مسابقات قرانی برای کودکان در فرهنگسراها همراه با اهدای جوایز، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی ، نقاشی های قرآنی و نیز برنامه های ویژه برای روزه اولی ها ازجمله برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حرکت کاروان های هنری در سطح پایتخت گفت: برای ایجاد یک فضای معنوی به منظور اعلام آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهر کاروان های هنری فرارسیدن این ماه را نوید می دهند.

 مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: علاوه بر این، مجموعه برنامه هایی مانند بحث های قرآنی، برپایی ایستگاه های بزرگ فرهنگی در بوستان های بزرگ شهر و... را در دستور کار داریم .  

انتهای پیام/
برچسب ها: رمضان ، شهر ، هنری ، کاروان ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار