براساس کمپین "آسمان آبی زمین پاک" ؛

خط سفید به برج سفید رسید

شهردار منطقه 9 با اشاره به اجرای کامل طرح "آسمان آبی زمین پاک" در سطح منطقه گفت: معابر منتهی به میدان آزادی برای عابران و رانندگان ایمن‌سازی شد و خط سفید به برج آزادی ر سید.

به گزارش  خبرنگار شهری    گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛؛ سید علی‌رضا حسینی شهرداری منطقه 9 با اشاره به اجرای طرح "آسمان آبی زمین پاک" در منطقه گفت: میدان آزادی بعنوان دروازه غربی شهر تهران، فارغ از مسائل فرهنگی، اجتماعی و تاریخی آن یکی از مهم‌ترین نقاط جاذب سفر و توزیع سفر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرایی نمودن پروژه خط سفید با شعار حریم ایمن و احترام به قانون و با هدف دستیابی به انضباط ترافیک، ساماندهی ترافیکی رینگ داخلی میدان آزادی در دستور کار پروژه خط  سفید قرار گرفت.

حسینی افزود: در این راستا پس از تراش آسفالت قدیمی، به میزان 5 هزار تن آسفالت پخش شد و همچنین 6 هزار متر خط کشی  محوری و 3400 متر خط‌کشی سطوح خاص و همسطح‌سازی 36 دریچه نیز گرفت.

وی ادامه داد: جهت تامین ایمنی شهروندان محترم و کانالیزه کردن تردد عرضی عابرین پیاده 200 متر نرده استیل و دو سمت جان‌پناه ایمنی عابر پیاده در رینگ داخلی نصب شد.

شهردار منطقه 9 اظهار داشت: خط‌‌کشی محوری مسیر رفت و برگشت از میدان آزادی تا شهیدان در دو مسیر تندرو و کندرو به میزان 13 هزار متر، بلوار استاد معین به متراژ 7 هزار متر و 21 متری جی نیز به متراژ 3 هزار متر طول صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به انجام عملیات نوسازی و طراحی ویژه چراغ های راهنمایی و رانندگی در این معبر اشاره کرد که مجموع اقدامات صورت گرفته سبب ایمن سازی و روان‌سازی این معبر شده است.

به گفته شهردار منطقه 9 ، تردد آسان وسایل نقلیه و کاهش میزان تصادفات از اهداف مهمی بوده که در محورهای پر تردد منتهی به میدان آزادی در قالب اجرای پروژه خط سفید به آن خواهیم رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمپین ، آسمان ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار