مرادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی مشکلات صندوق‌های بیمه تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه معضلات صندوق‌های بیمه تامین اجتماعی امروز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: قرار است این موضوع به صورت یک طرح در دستور کار کمیسیون قرا بگیرد.

معضلات صندوق‌های بیمه تامین اجتماعی در کمیسیون بررسی شد"سالار مرادی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: شفاف‌سازی آزمون‌های استخدامی و گزینشی و لزوم اعلام نمرات کتبی در این جلسه مطرح شد که در نهایت به رأی‌گیری نرسید.

نماینده سنندج، کامیاران و دیوان‌دره تصریح کرد: بحث صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و مشکلات آن‌ها نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بحث تراز مالی و عدم تناسب میان ورودی وخروجی‌ آن در برخی صندوق‌های بیمه تامین اجتماعی مشکلاتی را بوجود آورده که بیانگر آن است در صندوق‌های بیمه میزان پرداخت مستمری با حق بیمه دریافتی برابر شده است.

مرادی اظهار داشت: تعدد این صندوق‌ها و بحث هماهنگ‌سازی آن‌ها موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: موضوع هماهنگ‌سازی صندوق‌های بیمه و مشکلات آن جزو مصوباتی بود که در گذشته توسط رئیس مجلس ارائه شده بود و اکنون این موضوع به صورت جدی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته تا در قالب یک طرح بتوانیم به حل مشکلات آن کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار