جان بینر: اوباما در مبارزه با داعش وقت‌کشی می‌کند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یک بار دیگر از ناتوانی "اوباما" در مقابله با داعش انتقاد و او را به وقت‌کشی متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی‌ان‌ان؛ "جان بینر،" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به انتقاد از استراتژی ناکارآمد "باراک اوباما،" رئیس جمهور این کشور، ادامه داد و این بار او را به وقت‌کشی در یک سال و نیم پایان دوران ریاست جمهوری متهم کرد.

"بینر" پیش از این نیز طرح های رئیس جمهور را فاقد کارایی توصیف کرده بود و بارها تاکید کرد زمان آن است که "اوباما" یک راهبرد واقعی و فراگیر را برای شکست دادن تهدید تروریستی موجود در جهان بکار گیرد. او این بار به صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا در نشست "گروه 7" اشاره کرد که گفته بود: ما هنوز استراتژی کاملی برای مقابله با تهدیدات تروریستی عراق یا سوریه نداریم زیرا همکاری لازم از سوی دولت‌های این دو کشور مشاهده نمی‌کنیم."بوینر" در پاسخ به سخنان "اوباما" گفت: به من بگویید رئیس جمهور در 10 ماه گذشته چه اقدام مفیدی انجام داده است؟ مشخص است او منتظر به پایان رسیدن یک سال و نیم مدت باقی‌مانده از دوران ریاست خود در کاخ سفید است بدون انکه هیچ اقدام مثبتی در راستای متوقف کردن نسل‌کشی، کشتارهای گسترده و تهدیدات تروریستی در خاورمیانه انجام دهد.

"باراک اوباما" دوشنبه هفته جاری وعده داد به زودی راهبرد نهایی مقابله با تهدیدات تروریستی را به اطلاع مردم آمریکا می‌گذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار