مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره و مددکاری زنجان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از افزایش ۸۳ درصدی میزان مصالحه مراجعان به مرکز مشاوره آرامش انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر کردلو اظهار داشت: امسال میزان مصالحه و سازش پرونده‌های ارجاعی به این واحدها 83 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عملکرد دفاتر مددکاری کلانتری‌های تابعه استان عنوان کرد: رسیدگی به مواردی از دعاوی خانوادگی، حقوقی، نزاع و درگیری و سایر موارد در این مدت انجام شده که با افزایش 83درصدی برخوردار بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه به همین تعداد نیز از بار قضایی کاسته شده است، گفت: آمارها نشان می‌دهد میزان استقبال مردم از خدمات ارائه شده در واحدهای مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها بالا بوده و رضایت مردم را در پی‌داشته است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این واحدها تصریح کرد: تعداد معدودی از پرونده‌ها در این واحدها به دلیل عدم سازش به مراجع قضایی ارسال شده‌اند.

کردلو اساسی‌ترین و حمایتی‌ترین هدف این واحد‌ها را حفظ بقاء و بهسازی نهاد خانواده دانست و افزود: همه خدماتی که در این واحدها ارائه می‌شود رایگان است.

وی اظهار داشت: مشاوره خانوادگی، انتظامی، مددکاری، روان‌سنجی و روانشناختی و غیره از جمله خدماتی است که در مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان زنجان به مراجعان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.