محمدزاده در نطق میان دستور:

مسئله هسته‌ای نقطه پایانی تقابل غرب با ما نخواهد بود

نماینده مزدم درگز گفت: قطعا انتظار و توقع به رسمیت شناخته شده حقوق ملت و نظام اسلام از سوی نظام سلطه، خوش بینی کودکانه‌ای بیش نیست و دقیقا بحث هسته‌ای نقطه پایانی تقابل غرب با ملت ما نیست.

مسئله هسته‌ای نقطه پایانی تقابل غرب با ما نخواهد بودبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "حسین محمدزاده" نماینده مردم درگز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه20 خرداد) با آزوی توفیق برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اظهار کرد: نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و تقدیم خون هزاران شهید، توانسته الهام بخش مستضعفین جهان باشد و مسیری نو برای بشریت بدون اتکا به قدرت‌های ظاهری رقم بزند و عزت انسان را در حاکمیت اسلام فراهم آورد.

وی ادامه داد: به نحوی که قدرت‌های پوشالی با توسل به هر حربه‌ای از قبیل آشوب و کارشکنی، جنگ تحمیلی، کودتا و فتنه به امید براندازی نظام اسلامی از هیچ چیزی در حق کشورمان فروگذار نکرده‌اند، چرا که آن‌ها نگران ندای آزادی ملت‌ها و پایان حیات استکبار بوده‌اند.

نماینده درگز تصریح کرد: دشمنی آن‌ها ریشه‌ای و با اصل انقلاب و آرمان‌های ملت مسلمان ماست و اساس نظام ظلم و جوری که در دنیا حاکم کرده‌اند؛ قرائت دلخواه از پدیده‌ها و موضوعات را به جهانیان می‌خورانند، خود را مدعی حقوق بشر معرفی کرده‌اند.

محمدزاده اظهار داشت: اما از سوی دیگر آن ها عملا جریان‌های طالبانی و تکفیری را در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و عراق دامن می‌زنند و به سرکوب مردم مظلوم یمن توسط رژیم غاصب صهیونیستی، وهابی و آل سعود یاری می‌رسانند.
 
وی بیان داشت: قطعا انتظار و توقع به رسمیت شناخته شده حقوق ملت و نظام اسلام از سوی نظام سلطه، خوش بینی کودکانه‌ای بیش نیست و دقیقا بحث هسته‌ای نقطه پایانی تقابل غرب با ملت ما نیست.

محمدزاده گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سریال‌های جدید را برای ما کارگردانی کرده‌اند، در چنین شرایطی به یکایک مسئولان و آحاد نظام اسلامی واجب است به مقام عظمای ولایت ایمان داشته باشیم برای این که کلید حل مسائل کشور در داخل کشور است و راه استقلال، خود اتکایی در سایه هم دلی و همزبانی و وحدت است.

نماینده درگز در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکلات شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نطق ، نماینده ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار