شهریاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

«آنتی بیوتیک» به جای «سرب» درگوشت مرغ

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تکذیب اخبار مربوط به وجود سرب در گوشت مرغ گفت: گوشت مرغ مصرفی بدون هورمون بوده و تنها ممکن است مقادیری آنتی بیوتیک در آن وجود داشته باشد.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در واکنش به اخبار مربوط به وجود سرب در گوشت مرغ  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون پرونده‌ای مبنی بر وجود سرب در گوشت مرغ به کمیسیون بهداشت مجلس ارسال نشده است.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم که گوشت مرغ مصرفی بدون هورمون بوده و ممکن است تنها مقادیری آنتی بیوتیک درآن وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با اشاره به موضوع نظارت بر موادغذایی و مسئولیت دستگاه‌های ذیربط در این رابطه متذکر شد: در نظارت بر مواد غذایی مشکلات عدیده ای داریم.

شهریاری تصریح کرد: نظارت بر مواد غذایی باید از سوی دستگاه‌های ناظر مداومت داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سازمان‌های ناظر بر مواد غذایی دائما از کمبود نیروی انسانی در این بخش می‌گویند، تاکید کرد: دولت باید مجوزات لازم جهت تامین نیروهای ناظر در بخش نظارت بر مواد غذایی را صادر کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطر نشان کرد : بدون شک مشکلات تامین نیروی انسانی در بخش نظارت بر مواد غذایی می‌تواند منجر به افزایش نظارت ها شده و وضع موجود را بهتر کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، گوشت مرغ ، سرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار