آقاتهرانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

گره زدن اقتصاد به موضوع هسته‌ای اشتباه است/ مردم را از تحریم نترسانید

نماینده مردم تهران گفت: امروزه در برابر فشار اقتصادی و تحریم قرار داریم که غرب می‌خواهد با استفاده از این‌ها ما را به زانو درآورد، اما باید بدانیم گره زدن اقتصاد به هسته‌ای و هسته‌ای به اقتصاد از ابتدا کار اشتباهی بود.

گره زدن اقتصاد به موضوع هسته‌ای از ابتدا کار اشتباهی بود/ مردم را از تحریم نترسانیدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به این که گره زدن اقتصاد به هسته‌ای و هسته‌ای به اقتصاد از ابتدا کار اشتباهی بود، اظهار داشت: امروزه در برابر فشار اقتصادی و تحریم قرار داریم که غرب می‌خواهد با استفاده از این‌ها ما را به زانو درآورد. با وجود چنین شرایطی بدترین حالت این است که زندگی ما به سبک غربی و اشرافی‌گری پیش رود.

وی با طرح این سوال که چرا می‌خواهید دائماً مردم را از تحریم بترسانید، ادامه داد: مردم را نباید از تحریم ترساند، همان طور که حضرت امام (ره) فرموده‌اند ما ملت روزه‌ای هستیم و حاضر نیستیم عزت اسلامی را به زیر کشیم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید برخی اشرافی زندگی می‌کنند و وقتی کم می‌آورند می‌گویند تحریم اثر کرده است؟ چرا می‌گویید آب و خورشید و فلک به تحریم بستگی دارد، چرا می‌خواهید دائما مردم را از تحریم بترسانید؟

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به نکته‌ای جدید در فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با انحراف‌گرایی برای شخصیت امام خمینی (ره) گفت: حضرت آقا تأکید کردند که حتماً امام خمینی (ره) را از صحبت‌های خود ایشان بشناسید، چرا که متأسفانه برخی جور دیگری می‌خواهند امام (ره) را نشان دهند.

وی با اشاره به این که اشرافیت نوعی سبک زندگی غربی است، افزود: هنگامی که فردی سمتی (سمت دولتی) گرفت، باید توجه داشته باشد که زندگی اشرافی برای خود ترتیب ندهد.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: امروزه مشکل غرب این است که نمی‌تواند ایران را زمین بزند، قدر این انقلاب را باید دانست چرا که در خیلی از جاها مانند مصر انقلاب را شروع کردند اما به نتیجه نرسید. پابرجایی انقلاب ما به خاطر امام (ره) و شهدا بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار