سرمربی تیم قایقرانی دانشجویان:

مسابقات یونیورسیاد آغازی برای تورنمت‎های جدید است

سرمربی تیم ملی قایقرانی دانشجویان گفت: هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک ریو است و مسابقات یونیورسیاد برای ما پایان کار نیست.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان در گفتگو با خبرنگارپایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ما از شرکت در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، کسب سهمیه المپیک ریو است اما باید بدانیم که با اتمام این مسابقات کار ما تمام نمی‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات یونیورسیاد هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و مسابقات رشته‌ روئینگ تا کنون یک بار در کازان روسیه برگزار شد و این برای دومین بار است که  این رقابت‎ها برگزار می‌شود.

فرزام در خصوص حریفان اصلی قایقرانان کشورمان اشاره کرد: کشورهای بلوک شرق اروپا از حریفان اصلی ما در این دوره از رقابت‎ها هستند. کشورهایی مثل اکراین، لهستان، روسیه و بلاروس نیز قوی‌ترین قایقرانان را در اختیار دارند.

وی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس و کشورهای صاحب سبکی مثل استرالیا و نیوزلند نیز بازیکنان خوبی در اختیار دارند البته با توجه به اینکه این رشته تنها 2بار در مسابقات یونیورسیاد راه پیدا کرده باید دید شرایط به چه صورت خواهد بود.

سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی بانوان اذعان داشت: قایقرانان ما تاکنون عملکرد خوبی در اردوها داشتند و با توجه به مقطع زمانی اندکی که در اختیار داشتیم و می‎خواستیم قایقرانان در سطح آمادگی مطلوب قرار گیرند، فکر می‌کنم به هدفمان دست پیدا کرده باشیم و روحیه قایقرانان ایران برای شرکت در این رقابت‎ها در حال حاضر خوب است.

افشین فرزام اذعان داشت: قایقرانان بلافاصله پس از بازگشت از اردوی کشور اسپانیا که اواخر سال گذشته انجام شد پس از یک استراحت دو هفته‌ای تمرینات خود را آغاز کردند ما 2 اردو در تهران برگزار کردیم و تقریبا از دو هفته گذشته تا کنون توانستیم شرایطی را مهیا کنیم که در سطح آبی و دوقموش تمرینات مسافت بلند را انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار