سازمان ملل شبکه هاى اجتماعى را به کمک مى گيرد

سازمان ملل متحد برای توسعه دامنه فعالیت هاى تبلیغى و اطلاع رسانى خود، از شبکه هاى اجتماعى اینترنتى بیشتر کمک خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، شوراى اقتصادى و اجتماعى سازمان ملل (اکوسوک) با همکارى اداره اطلاعات عمومی‌ واحد امور اقتصادی و اجتماعی این سازمان و بخش اطلاع رسانى عمومى ملل متحد، نشستى آموزشى با موضوع بررسی‌ تاثیر جهانی‌ سیستم هاى عامل ارتباطات جدید و ابتکاری برگزار کرد.
این کارگاه آموزشی همچنین اطلاع رسانی به سازمان های غیر دولتی در مورد سیستم هاى عامل ارتباطات جدید و ابتکاری و نیز تاثیر جهانی‌ استفاده از آنها در جامعه را در اهداف خود داشت.
در این نشست با اشاره به تحولی‌ که اینترنت و پایگاه های اجتماعی شبکه مجازی در تبلیغ‌، ترویج و ارتباطات بین مردمی ایجاد کرده اند، بر پررنگ تر شدن تاثیر روز افزون آنها تاکید شد.
هلن رزنگرن، مامور اطلاعات عمومی‌ اداره امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل، سازمان های غیر دولتی را شریک سازمان ملل در انعکاس اخبار، اهداف و گسترش توسعه در سطح جهانی‌ خواند و گفت: سازمان های غیر دولتی در دستیابی به اهداف توسعه هزاره نقش بسیار مهمی‌ ایفا می کنند.
وی افزود: به همین ترتیب سازمان های غیر دولتی در اجرای اهداف جدید توسعه پایدار تاثیر بسزائی خواهند داشت.
کارلوس اسلام، کارمند بخش اطلاعات عمومی سازمان ملل، وظیفه این بخش را در دسترس قرار دادن اخبار سازمان ملل برای جامعه جهانی‌ خواند و با اشاره به حضور افراد معروف و شناخته شده در زمینه های مختلف در سازمان ملل، گفت: بسیاری از این افراد تاثیر مثبتی بر قشرهای خاصى از مردم جوامع می‌گذارند.
وى افزود: در صورتی‌ که حضور آنها در کنار سازمان ملل را به نمایش گذاریم، می توانیم پیام خود را به اقشار مختلف جامعه منتقل کنیم.
در این کارگاه آموزشی همچنین چند کارآموز جوان که در زمینه های طراحی تارنماهاى غیر دولتی تجربه داشتند، برخی‌ از نمونه های کاری خود را برای سازمان های اقتصادی و اجتماعی ارائه کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار