ساری؛

خدمت به مردم دغدغه مسؤولان در نظام اسلامی باشد

نماینده مردم شهرستان آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نقطه ای از عمران و آبادانی هستیم که اگر شرایط به همین نحو پیش رود خواسته های اولیه چون آب شرب و کشاورزی، محل عبور، گاز و مدرسه محقق می شود.

خدمت به مردم دغدغه مسؤولان در نظام اسلامی باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ یوسفیان ملا،درهمایش همدلی و همزبانی درآستانه ماه مبارک رمضان دربخش دشت سر آمل با بیان این که هر سال در منطقه یک مدرسه بنا کردیم، افزود: پرونده گاز منطقه بسته شده و به همه نقاط گاز رسیده و مجمتع بزرگ آب دشت سر را داریم که لوله به نزدیکی روستای شهنه کلا رسیده است.

وی با اشاره به این که در مرحله بعدی باید بیاییم سرمایه گذاری و شهرک های صنعتی را داشته باشیم،تصریح کرد: سد، چهاربانده کردن جاده هراز و مترو برکاتی را همراه خود می آورد که بعدها متوجه آن می شویم و هدف ما این است تا به نقطه ای قابل قبول برسیم.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس با بیان این که در گذشته بخش های مختلفی را از شهر ما گرفتند که نباید این اتفاقات می افتاد و نمی گذاریم هویت مردم ما را تغییر دهند، گفت: سرمایه ما اعتماد عمومی است که اگر در مسیر خدمت به مردم گام برداریم رحمت و بخشش خداوند متعال شامل حال ما می شود که باید خدمت به مردم دغدغه مسوولان در نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: خدمت ، مردم ، مسئولان ، اسلامی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.