بی‌احتیاطی‌ها باعث مرگ غم‌انگیز فرناز کوچولو شد

در سانحه رانندگی در خیابان امام شهرستان میبد استان یزد ،دختر بچه ۱۸ ماهه به نام " فرناز" که سرنشین موتورسیکلت پدرش بود جان خود را از دست داد.

بی‌احتیاطی‌ها باعث مرگ غم‌انگیز فرناز کوچولو شدبه گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خصوص جزئیات این خبر گفت:  برخورد یک دستگاه سواری "جک" با یک دختر بچه در خیابان امام میبد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس راهور میبد در صحنه حادثه حاضر شدند.

سرهنگ "ولی ا... حسین محمدی" افزود: با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت فرزند خود را جلوی موتورسیکلت و روی باک سوارکرده و در حال حرکت بود که یک خودرو نیسان با بی احتیاطی به صورت دنده عقب وارد خیابان می شود.

وی اظهارداشت : راکب موتورسیکلت برای اینکه با نیسان برخورد نکند تغییر مسیر داده و تعادل خود را از دست می دهد و در همین حین، دختر بچه 18 ماهه وی از روی موتورسیکلت به زمین می افتد و از سوی دیگر خورو سواری جک که احتمالا با سرعت بالا در حال حرکت بوده با این کودک برخورد کرده و از محل متواری می شود.

حسین محمدی تصریح کرد: در این حادثه تلخ وغم انگیز، طفل بی گناه و معصوم به نام " فرناز" پس از انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اعلام این موضوع که راننده خودرو متواری شناسایی شده و دستگیری وی در دست اقدام است خاطر نشان ساخت : متاسفانه در این حادثه، عواملی از قبیل: سوارکردن کودک بر روی باک موتورسیکلت، بی احتیاطی راننده نیسان و از سوی دیگر بی توجهی راننده خودروی سواری "جک"، این حادثه تلخ را رقم زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۷:۴۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
وقتی ی بابایی بابچه کوچیکش میره بیرون باید بچه دو بذاره پشت خودش !
بعد بچه تعادلشو از دست بده بگن باباهه چرا بچه رو نذاشت جلو ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
وسایل نقلیه عمومی کمه، این آقاهم پولی بابت پرداخت خودروپورشه ....ببخشیدپرایدهم نداردپس چطوربایدخودشووزن وبچه شوجابجاکنه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
وسایل نقلیه عمومی کمه؟؟ من شده پیاده برم ولی به این نحو بچمو سوار موتور نمیکنم! همین امروز دیدم ی موتوری با زن و بچه خوردسال با بی احتیاطی کامل از عرض بزرگراه عبور کرد! خب همینان دیگه،! انقد دلم واس اون بچه سوخت ک نگو!!! ممکنه 100 بار اتفاقی نیفته ولی به قول ما کار یه دفعه میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
خدا به پدر مادرش صبر بده
خدا واسه هیچ کس نیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
پدر بی مسئولیتش باعث این اتفاق شده اونوقت شما میگی خدا به پدر و مادرش صبر بده پسرمن 8 سالشه من اجازه نمیدم به موتور دست بزنه اونوقت این پدر سهل انگار بچه 18 ماهه روی موتور سوار میکنه واقعا متاسفم
United States of America
امیر
۱۲:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
تا کی با ید شاهد این باشیم ک به خاطر بی احتیاطی یه عده افراد بیگناهی قربانی بشن! اخه عقلی اگه باشه کسی بچه رو اصلا سوار موتور نمیکنه
آخرین اخبار