راه‌یابی بانوان بدمینتون به مرحله نیمه‌نهایی

تیم دونفره بانوان بدمینتون ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی موریس راه یافتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  تیم دونفره بانوان بدمینتون ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی موریس راه یافتند. لازم به ذکر است که کسب مقام سوم مشترک تاکنون برای تیم دونفره بدمینتون بانوان کشورمان محرز می باشد.

همچنین در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های دونفره مردان ، تیم دونفره سروش اسکندری و فرزین خانجانی در مصاف با تیم دونفره گواتمالا بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی این پیکارها باز ماند.

مسابقات بین المللی بدمینتون موریس که در روزهای بیست و یکم تا بیست و چهارم خرداد ماه جاری در این کشور برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

در ادامه مسابقات بین المللی بدمینتون و در مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای دونفره تیم دونفره بانوان کشور با پیروزی برابر حریف خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، تیم دونفره نگین امیری پور و ثریا آقایی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها به مصاف تیم دونفره افریقای جنوبی رفت و در پایان این دیدار توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم افریقای جنوبی را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابد.

تیم دونفره بانوان کشورمان امروز شنبه 23 خرداد ماه جاری برای راهیابی به مرحله نهایی به مصاف تیم موریس خواهد رفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار