شیراز؛

عامل ایجاد مزاحمت برای خانواده شاکی، سارق منزلش بود

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" استان فارس از کشف پرونده ایجاد مزاحمت و تهدید در فضای مجازی توسط پلیس فتا این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ "مصطفي محمدی" بیان کرد: مردی 42 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعي شد شخصی ناشناس با ارسال پیام های توهین آمیز برای نزدیکان ایشان و معرفی خود به عنوان پسر وی باعث ایجاد اختلاف خانوادگی دامنه داری شده است.

وي ادامه داد: شاكي بيان مي كند كه متهم با ارسال پیام هایی در نرم افزار شبکه اجتماعی مبنی بر در اختیار داشتن تصاویر همسر وی به همراه مدارک شناسایی افراد خانواده ایشان تهدید کرده است که این تصاویر را منتشر و موجب هتک حیثیت این خانواده می شود.

اين مقام انتظامي گفت: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده و شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با استفاده از تخصص فنی و پلیسی مأموران اين متهم را شناسایی و تحویل مراجع قضائی مي دهند.

سرهنگ "محمدي" تصريح كرد: متهم شناسایی شده فردی است که قبلا از منزل شاکی سرقت و پس از دستگیری به زندان رفته است و پس از آزادی از زندان با در دست داشتن مدارک و تصاویر سرقتی و با نیت انتقام و کینه ورزی جهت تهدید و اخاذی از وي استفاده كرده است.وي در این خصوص هشدار داد هنجار شکنان فضای مجازی همواره در تیررس کارشناسان پلیس فتا قرار داشته و شناسایی خواهند شد.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: عامل ، مزاحمت ، شاکی ، سارق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.