رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا- هند:

دو مدال طلا و دو برنز در انتظار نمایندگان ایران/ رحیمی حذف شد

دو نماینده ایران به دیدار فینال و دو نماینده به دیدار رده بندی سومین روز رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد
 
و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 21 تا 24 خردادماه در شهر دهلی نو کشور

هندوستان برگزار می شود.

در مسابقات روز سوم (شنبه) این رقابت ها دو کشتی گیر کشورمان به دیدار فینال و دو کشتی گیر دیگر به دیدار رده بندی راه یافتند.
در کشتی فرنگی و در وزن 76 کیلوگرم مسلم مرادی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر صفر از سد حریف هندی گذشت وی در دور بعد نیز کشتی گیری از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.
در وزن 69 کیلوگرم شایان عفیفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر یک کشتی گیری از هند را مغلوب کرد وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 3 مغلوب حریف ازبکستانی شد و راهی دیدار رده بندی شد.
در کشتی آزاد و در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین کاوسی پس از یک دور استراحت در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر از سد حریف ازبکستانی گذشت وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 حریف هند را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.
در وزن 63 کیلوگرم آرمین بابایی در دور نخست مقابل حریف هندی با ضربه فنی شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، بابایی در گروه بازنده ها مقابل حریف قزاق با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 54 کیلوگرم حامد رحیمی در دیدار نخست مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مسابقات بعدی، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار