شریعتمداری:

توسعه متوازن منطقه‎ای رویکرد سفر استانی رییس جمهوری است

معاون اجرایی رییس جمهوری هدف اصلی سفر استانی دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان‎ها را توسعه متوازن منطقه‎ای دانست.

توسعه متوازن منطقه‎ای رویکرد سفر استانی رییس جمهوری استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد شریعتمداری روز شنبه در فرودگاه بجنورد اظهار کرد: تمام طرح ها و مصوباتی که رییس جمهوری برای سفرهای استانی خود دارند در راستای این اهداف پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: خصوصیات سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر وامید با این رویکرد برنامه ریزی شده و در تمام سفرهای انجام شده و آینده نیز این نگاه در دولت حاکم خواهد بود.

تلاش برای جبران عقب ماندگی استان در برنامه ششم توسعه

معاون رییس جمهوری با اشاره به نوزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی گفت: این استان با عقب ماندگی های تاریخی مواجه است و برخی از آن در مدت زمان 11 سال تشکیل استان رفع شده و سفر رییس جمهوری نیز نتایج مثبتی برای جبران این عقب ماندگی ها خواهد داشت.

شریعتمداری اظهار کرد: در سفر استانی رییس جمهوری به استان خراسان شمالی طرح و پروژه هایی را برای جبران عقب ماندگی های تاریخی این استان پیش بینی شده و تعدادی از طرح های زیرساختی نیز با حضور رییس جمهوری و یا کاروان تدبیر و امید افتتاح می‎شود.

وی اضافه کرد: برای جبران عقب ماندگی های زیرساختی در این استان برنامه ریزی صورت گرفته تا بتوانیم در برنامه ششم توسعه به آن جامه عمل بپوشانیم و تلاش می‎شود بخشی از این مشکلات زیرساختی در قالب این برنامه جبران شود.

 تشریح برنامه‎های کاروان تدبیر و امید در استان

معاون اجرایی رییس جمهوری مهم ترین برنامه سفر یکروزه رییس جمهوری و کاروان تدبیر امید را به این استان دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بجنورد در روز 24 خردادماه اعلام کرد.

شریعتمداری اظهارکرد: رییس جمهوری همچنین نشستی با خانواده شهدا، منتخبین مردم، علما و روحانیون خواهند داشت که در این نشست ها از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات کلی استان قرار می گیرند.

وی نشست با سرمایه گذاران را از دیگر برنامه‎های رییس جمهوری در سفر به خراسان شمالی دانست و افزود: این نشست نیز به منظور ایجاد زمینه برای سرمایه گذاران برای اجرای طرح‎های اقتصادی و زیربنایی پیش بینی شده که می تواند راهکار مناسبی برای جبران برخی عقب ماندگی‎های استان خراسان شمالی باشد.

وی حضور رییس جمهوری را در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت تدبیر و امید در سفر به خراسان شمالی دانست که در این نشست نمایندگان مردم در استان گزارشی از وضعیت مشکلات استانی ارائه می‎دهند.

وی نشست با اصحاب رسانه را پایان بخش برنامه یکروزه سفر رییس جمهوری به استان خراسان شمالی عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار