نور المالکی:

کشورهای منطقه باید از حمایت مالی تروریسم خودداری کنند

معاون رئيس جمهور عراق ضمن هشدار درباره رسيدن خطر تروريسم به سایر کشورهای عربی، از کشورهای منطقه خواست به حمایت‌های مالی خود از تروریسم پایان دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبری السومريه نيوز، نوری المالکی، معاون رئيس جمهور عراق، شنبه از کشورهاي منطقه خواست به حمايت‌های مالی از تروريسم و فتنه و فضاسازی رسانه‌های گمراه کننده پايان دهند. وی با هشدار به اينکه عراق به تنهايی عرصه فتنه نخواهد بود گفت : بين عراق و سوريه و بلکه همه کشورهای منطقه ارتباط وجود دارد و عراق از تحولات منطقه تاثيرپذير و در عين حال بر ديگر کشورها تاثيرگذار است.

وی تاکيد کرد به همه کشورهای منطقه اعلام می‌کنم عراق به تنهايی عرصه فتنه نخواهد بود و خانه‌های شما مانند خانه های عنکبوت است. پس با ايستادن در کنار ما از خود دفاع کنيد. نوريی المالکی که در مراسم سالگرد صدور فتوای آيت الله سيستاني و تشکيل نيروهای مردمی سخنرانی کرد گفت : بر اساس قوانين نظامی حکم افسری که از ميدان نبرد فرار می کند، اعدام است.
 
وی بر ضرورت بازخواست چهره‌های سياسی که عليه دولت عراق اعلام جنگ دادند و فضای شکست را شايعه کردند تاکيد کرد و گفت : موصل و الرمادی در نتيجه توطئه سقوط کرد و اگر نگوييم که توطئه وجود داشته، در واقع توطئه کرده ايم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار