مهمانی خدا در رادیو جوان

شبکه‌ی جوان با 3 ویژه برنامه‌ی «ماه مهربان»، «نسیم سحر»، «ساعتی پس از افطار» به مهمانی سفره‌های آسمانی خدا می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، شبکه جوان هر روز ساعت 3 بامداد تا 23:30 با ویژه برنامه‌های «نسیم سحر»، «ماه مهربانی» و «ساعتی بعد از افطار» به میزبانی ماه مبارک رمضان می‌رود.

«نسیم سحر»

«نسیم سحر» شوق حضوری دیگر در برابر معبود است که هر روز از ساعت 3:30 تا 4:30 بامداد کاری از گروه جوان و اندیشه با رویکرد اکرام ایتام، پیروی از سجایای اخلاقی و تأثیر قرآن در زندگی به روی آنتن می‌رود.

برنامه «نسیم سحر» مشتمل بر بخش‌های «سخن جان»، «بازگشت» و پخش دعای سحر، تواشیح و ... است که به همکاری تهیه‌کننده: زهرا عبدالله‌زاده گوینده: طاهره خضرایی، راوی: وحید آرادمند و با کارشناسی حجت‌الاسلام کیفی بجستانی، حجت‌الاسلام رضا شاه‌محمدی و جواد سرکار‌پور مهمان خانه‌ها می‌شوند.

«ماه مهربانی»

برنامه‌ی «ماه مهربانی» به تهیه‌کنندگی علیرضا محمد نیا به تفسیر و تحلیل سوره‌ی یاسین، سبک زندگی اسلامی می‌پردازد.

«ماه مهربانی» با 30 قسمت در بخش‌های متفاوتی چون: افطار ساده، آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی و نیایش‌های مهران دوستی به گویندگی فاطمه عباسی به روی آنتن می‌رود.

این برنامه به کارشناسی و مشاوره‌ی حجت‌الاسلام محمد برمایی، علیرضا فتحی و حجت‌الاسلام اصغر شیخی به روایت 30 موضوع روز و جوان پسند می‌پردازد.

«ساعتی پس از افطار»

این برنامه هر شب از ساعت 23 تا 23:30 با اجرای مجید عسگری و کارشناسی ابوذر عابدی در فضایی مفرح اما آرام محوریت نهج‌البلاغه و خطبه‌های امام علی (ع) در 30 شب بر روی آنتن می‌رود.

«ساعتی پس از افطار» در سه بخش خاطره‌بازی افشین حسین‌خانی، روایت‌نامه‌ی 31 امام علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) و به پرداختن فرائض دعای افتتاح می‌پردازد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار