روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی شد

اگر فرصت شود ترور دانشمندان ایران ادامه خواهد یافت

یک روزنامه صهیونیستی نوشت اگر فرصت دست دهد بازهم رژیم صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه رای الیوم به نقل از روزنامه اسرائیلی معاریو نوشت: اگر فرصت ایجاد شود بازهم اسرائیل دانشمندان ایران را ترور خواهد کرد.    
  
منابع سیاسی و امنیتی عالی رتبه در تل‌آویو درباره" تامیر باردو"، رئیس پیشین دستگاه موساد، به روزنامه صهیونیستی معاریو گفتند: در دوره باردو ،‌ همکاریهای رژیم صهیونیستی با دستگاههای اطلاعاتی دوست موساد،‌ اعم از کشورهای دور و نزدیک،  به خاطر منافع مشترک ( میان اسرائیل و اعراب ) مبنی بر مهار ایران تقویت شده است. 

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: باردو اخیرا به یکی از کشورهای عربی مهم ،که با اسرائیل روابط دیپلماتیک ندارد ، سفر کرده است و در کشور مزبور با همتای عربی اش دیدار کرده است؛ چون موساد و کشورهای عربی به ایران به چشم دشمن مشترک می نگرند، عجیب نیست که ایران در راس فهرست  اهداف موساد قرار داشته باشد و پس از ایران ،‌ حزب الله رتبه بعدی فهرست را داشته باشد. 

رای الیوم می‌افزاید: عجیب نخواهد بود اگر روزی فاش شود این طرفها ( صهیونیست ها و عرب ها) علیه تهران و حزب الله هماهنگی عملیاتی داشته اند و در این خصوص باید گفت مرحله علنی تماسها و پیامهای سیاسی تبادل شده میان این طرفها به آن اندازه کافی بوده است تا مسائل پشت پرده در روابط محرمانه این طرفها  را برملا کند.

 رای الیوم می نویسد:  سیر  عملکرد بسیاری از کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی خلیج فارس مبین آن است که هدف از پیشرفت روابط و علنی کردن کم کم این روابط  این است که نحوی با اسرائیل تعامل شود که گوئی یک دولت عادی در منطقه است و  حق حیات و امنیت دارد . 

دراین راستا روزنامه معاریو می افزاید:  ایران  از قبل هدف اول بوده و در زمان باردو هم چنین بوده است و خواهد بود  و بعد از آن حزب الله در رتبه دوم قرار دارد.

 این روزنامه صهیونیستی می افزاید در دوره داگان ، تمرکز بیشتر بر روی  ترور دانشمندان ایرانی بود و  پنج دانشمند هسته ای ایران ترور شدند و در زمان باردو هم یک دانشمند انرژی هسته ای ترور شد؛ با همه اینها این به این معنی نیست که ترورها اگر فرصتی ایجاد شود دیگر صورت نخواهد گرفت.

 معاریو می افزاید:" اخیرا  موساد  بر روی چندین جنگ الکترونیک به ویژه ارسال ویروسهای الکترونیکی در سامانه رایانه های مربوط به دستگاههای سانتریفوژ متمرکز شده است."

معاریو نوشت: "موساد همچنین به دنبال افزایش سطح روابط با دستگاههای اطلاعات  دوست برای مقابله با خطرات مشترک یعنی ایران و برنامه های هسته ای این کشور،  مقابله با تلاش ایران  برای نفوذ به منطقه است."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
1394
۱۹:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
ما مثل کشورهای عربی منطقه بی بخار و خائن نیستیم، و نمیذاریم افرادی شیطان صفت با وعده های مالی بخواهند روی امنیت کشورمان تاثیر گذار باشند، ما خاک ایران و برای کسانی که با چشم ناپاک نگاه میکنند و اهداف پلیدی دارن به گورستان اونا تبدیل میکنیم، شاید کسانی باشند انگشت شمار که گول وعده های صهیونیستی رو بخورن ولی ولی نیروهای جان بر کف ایران بزرگ اعم از نظامی و انتظامی و مخصوصا سربازان گمنام امام زمان(عج) این چنین اجازه ای رو به احدی نمیدن
Saudi Arabia
کاظم
۱۶:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
سربازان گمنام امام زمان پس چیکارند هر اقدامی رو در نتفه خفه می کند برای سلامتی شون صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
باید جنایتکاران صهیونیست را به سزای اعمالشون رسوند و هیچگونه ملاحظه رحم و شفقتی در کار نباشد!!!
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۲:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
ما باید انتقام خون شهدای هسته ایمان را از اسرائیل بگیریم
آخرین اخبار