کرمانشاه؛

وجود 22 کمپ مجاز ترک اعتیاد در استان کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : 22 کمپ مجاز ترک اعتیاد در سطح استان وجود دارد و امسال کمپ ترک اعتیاد زنان نیز در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ علی شمشیری  بابیان اینکه دو کمپ ترک اعتیاد بانوان امسال راه‌اندازی خواهد شد گفت : یکی مربوط به بخش خصوصی و دیگری توسط بخش دولتی احداث می‌شود که ساخت آن به پیمانکار واگذار شده و کارهای آن در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این کمپ نوعی مرکز ماده 16 برای زنان معتاد و بی‌خانمان نیز خواهد بود که در آنجا در کنار درمان، زنان معتاد بی‌خانمان اسکان داده می‌شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بیان داشت: در این مرکز همچنین بحث اشتغال و حرفه‌آموزی زنان بهبود یافته نیز مد نظر قرار گرفته شده است.

شمشیری با بیان اینکه  در هیچ یک از کمپ‌های مجاز، اجباری برای ترک وجود نداشته و فرد با اختیار خود به این کمپ‌ها مراجعه  می‌کند،گفت : اما در خصوص کمپ‌های غیر مجاز بعضا مواردی از شبیه آدم ربایی نیز مشاهده شده که فرد را بالاجبار برای ترک به کمپ می‌برند و پول های بسیاری را نیز از خانواده این افراد دریافت می‌کنند و وضعیت ترک در این اماکن نیز به گونه‌ای است که حتی ممکن است جان افراد را نیز به خطر بیندازد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، کمپ ، مجاز ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.