مشهد؛

برگزاری نخستین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مشهد

نخستین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش با رویکرد اقتصاد مقاومتی، با حضور اندیشمندان و صاحب نظران کشوری در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش گفت: این همایش در راستای تحقق بند 21 سیاست های اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن در آموزش و پرورش و توسعه مشارکت ها که جزو اولویت های آموزش و پرورش است برگزارشده است.

حسینی افزود: ترویج رفتارهای عقلانی اقتصادی در این بخش و توجه به شکوفایی ظرفیت های درونی و بیرونی اقتصادی آموزش و پرورش دو هدف اصلی این همایش است.

وی گفت: نقش انجمن های مردم نهاد در توسعه اقتصاد آموزش و پرورش، برون سپاری فعالیت های آموزش و پرورش و ملاحظات پیرامونی آن، راهبردها، تقویت و گسترش سایر نهاد ها و سازمان ها در قبال آموزش و پرورش، چالش ها و فرصت های اقتصاد مقاومتی و کاهش قیمت تمام شده در آموزش و پرورش همراه با افزایش بهره وری از محور های این همایش یک روزه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: 105 اثر علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از این تعداد 19 مقاله به صورت سخرانی و 24 مقاله به صورت پوستر ارائه شده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.