شیراز؛

قاچاق سیگار در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با انجام یک عملیات منسجم، ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار نخ سیگار و تعداد زیادی کالای قاچاق کشف کردند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر تحرکات گسترده قاچاقچیان سیگار در حوزه شهرستان "لامرد"، مأموران پس از هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند.
سردار گودرزی افزود: مأموران پس از انجام گشت‌های محسوس و غیرمحسوس در محورهای مواصلاتی 7 دستگاه خودرو سبک و تیزرو به عنوان اسکورت و دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: راننده خودروها به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، دو دستگاه خودرو کامیون حامل کالای قاچاق توقیف و در بازرسی از آنها 4 میلیون و 370 هزار نخ سیگار، مقادیر زیادی پوشاک، 30 دستگاه کولر گازی و تعدادی لوازم خودرو کشف شد.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و خودروهای اسکورت به همراه راننده یکی دیگر از کامیون‌ها از صحنه متواری شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور گفت: مأموران انتظامی استان فارس تمام تلاش خود را برای مبارزه با این پدیده شوم به کار می‌بندند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فارس از شناسایی و دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های جنوبی شیراز خبر داد.
سرهنگ علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح مقابله با تحرکات مجرمانه اراذل و اوباش و پاکسازی نقاط آلوده و درخواست‌های مکرر شهروندان در زمینه این موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی مأموران این پلیس با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان شیراز به یکی از محله‌های جرم‌خیز در جنوب شهر اعزام و در یک عملیات منسجم تعداد 9 نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس خاطرنشان کرد: در سوابق این افراد اقدامات مجرمانه و هنجارشکنی نظیر عربده کشی، قدرت نمائی، زورگیری، درگیری و نزاع های دسته جمعی متعدد و فروش مواد مخدر بوده که موجبات نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی نیز بودند.
سرهنگ ذوالقدری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح سرد و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت در جامعه گفت: در پی انجام این عملیات، ساکنان آن محله از دستگیری اراذل و اوباش و اقدامات پلیس اعلام رضایت و تقدیر و تشکر کردند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.