شجاعی:

گل محمدی به ترکیه رفته است / مذاکره با قلعه‌نویی و ابراهیم‌زاده را تکذیب می‌کنم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بدون شک گل‌محمدی سرمربی فعلی تیم ذوب‌آهن برای دیدن کمپ اردوی ذوب آهن به استانبول ترکیه رفته است.

مصطفی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال / گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در خصوص وضعیت یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم اظهار داشت: باید عنوان کنم یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ما بوده است و خواهد بود و رفتن وی از ذوب‌آهن شایعه‌ای بیش نیست.

وی در ادامه افزود: هنوز گل‌محمدی با ذوب‌آهن قرارداد دارد و قرارداد وی با تیم به پایان نرسیده است.

شجاعی در مورد اینکه گل‌محمدی سرمربی کنونی تیم به دلایل مشکلات خانوادگی قادر به ادامه کار با ذوب‌آهن نخواهد بود تصریح کرد: نمی‌دانم این حرفها از کجا آمده است و زایده ذهن چه کسی بوده بدون شک گفتن این گونه خبرها کار درستی نبوده و نیست و برای یک تیم حاشیه درست می‌کند خدا را شکر گل‌محمدی هیچگونه نگرانی و مشکلی ندارد و با قدرت به کارش در ذوب آهن ادامه می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مذاکره با قلعه‌نویی و ابراهیم‌زاده اضافه کرد: به هیچ وجه با هیچ مربی از جمله قلعه‌نویی و ابراهیم‌زاده مذاکره نکرده‌ایم جالب است ما سرمربی خوبی چون گل‌محمدی داریم و با کسی دیگر مذاکره کنیم مذاکره ذوب‌آهن با هر سرمربی نیز جز شایعات است.

وی در مورد قرارداد بالای دهنوی و کاوه رضایی و احتمال بستن یا نبستن قرارداد با این دو بازیکن عنوان کرد: قرارداد دهنوی و کاوه رضایی پایان یافته است و شما بدانید که رضایی و دهنوی به طور قطع در این دو تیم باقی می‌مانند و با آنها قرارداد بسته می‌شود.

شجاعی در مورد حضور گل‌محمدی در تیم ذوب آهن گفت: گل‌محمدی از مربیان خوب کشورمان است و وی پس از اتمام کلاس مربیگری در تهران برای دیدن کمپ اردویی ذوب‌آهن به استانبول ترکیه رفته است.

سرپرست تیم ذوب‌آهن بیان کرد: به طور حتم این گونه شایعات باعث بوجود آمدن حاشیه‌ برای تیم‌ها می‌شود و نمی‌تواند چندان جالب باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات تیم ذوب آهن از تاریخ 30 خرداد ماه سال جاری شروع می‌شود و برای موفقیت ذوب‌آهن محکم گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار