قرائت:

رقبای آسیایی را پشت سر بگذاریم جهانی می‌شویم

سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: برای حضوری درخشان در مسابقات کاپ 2 ایتالیا حاضر می‌شویم تا با حریفان آسیایی خود رقابت کنیم.

رقبای آسیایی را پشت سر بگذاریم جهانی می‌شویم
محمد علی قرائت در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی / گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اردوهای داخلی‌مان را در زنجان به مدت 2 هفته ادامه دادیم و از لحاظ مسافت سد چینه‌ورس مناسب تمرین در این رشته است زیرا ارتفاع آن از سطح دریا 1700 متر است.

وی افزود: 25 خرداد ماه جاری با سه پاروزن به نام‎های عاقل حبیبیان، امیر رهنما و مجتبی شجاعی عازم ایتالیا خواهیم شد.

قرائت در ادامه تصریح کرد: امیر رهنما و مجتبی شجاعی پیش از این در حوزه آسیایی فعالیت خوبی داشتند و مقام سوم را به دست آوردند و مدال برنز گرفتند. این دو نفر با قایق دو نفره دو پارو  و عاقل حبیبیان با قایق تک نفره به مصاف رقبای آسیایی خواهند رفت.

قرائت در ادامه تصریح کرد: هدفمان رقابت با حریفان آسیایی است تا بتوانیم در درجه اول قایقرانان و زمان‌ مورد نظر خود را  را بررسی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما به مدت یک هفته عازم میلان ایتالیا هستیم و بقیه ورزشکاران که در اردوی درون مرزی هستند به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تمریناتشان تعطیل نخواهد شد.

سرمربی تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی در خصوص ادامه مسابقات تاکید داشت: بعد از آن منتخبین قایقرانی را برای مسابقات یونیورسیاد دانشجویان و مسابقات قهرمانی جهان زیر 23 سال آماده خواهیم کرد که این مسابقه اول مرداد ماه برگزار خواهد شد اما مسابقه یونیورسیاد دانشجویان جهان هفته دوم تیر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار