خندوانه ای ها در اینستاگرام ضرغامی

سید عزت الله ضرغامی در پست اینستاگرام خود نوشت مردم به خنده نیاز دارند و از خندوانه می گوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، مهندس سید عزت الله ضرغامی خندوانه را برنامه ی پر از خنده و شاد دانست.

وی در پست اینستاگرام خود نوشت:مردم نیاز به خنده دارند باید طیف گسترده مخاطبان را درک کنیم و اگر ایده ى خوبی داریم منتقل کنیم.

ضرغامی همچنین در خصوص خندوانه اینطور نوشت: 

"خندوانه!
کار موفقی از آب درآمده است. بعد از راه اندازی شبکه "نسیم" سه برنامه تقریباً هم زمان توسط آقای رامبد جوان، خانم بهنوش بختیاری و آقای رضا رشیدپور آغاز شد. هر سه خوب بود. برنامه خانم بختیاری مبتنی بر "تک گویی" و خلاقیت های فردی بود و برنامه آقای رشیدپور هم براساس آیتم های متنوع نمایشی. از همگی تشکر می کنم! خندوانه به دلایل مختلف ماندگار شد. 


مردم به شادی نیاز دارند


تثبیت زمان پخش و استمرار آن،حضور مردم در استودیو، استفاده از میهمانان مناسب و متنوع، خلق شخصیت های کمیک، ریتم خوب و از همه مهمتر اجرای حرفه ای، متعهدانه و تلاش شبانه روزی رامبد عزیز، از عوامل موفقیت این برنامه در جذب مخاطب است. تغییراتی که در دوره دوم این برنامه صورت گرفته، آن را از گذشته جذاب تر کرده است. گفتگوی اقای اکبر عبدی و خانم گوهر خیراندیش را به اتفاق خانواده دیدم؛ خیلی خوب بود! از آقای کرمی مدیر شبکه هم سپاسگزارم. مردم به شادی نیاز دارند. طیف گسترده مخاطبان را درک کنیم و اگر ایده ى خوبی داریم منتقل کنیم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.