حل مشکل سایت دانشگاه فنی حرفه‌ای در 2 روز آینده/ بخش واحدهای تابستانه هنوز فعال نیست

سایت دانشگاه فنی‎حرفه‌ای در حال به روز رسانی است که طی چند روز آینده تمامی مشکلات دانشجویان مربوط به بخش سایت دانشگاه برطرف می‌شود.

به  گزارش خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از جدید شدن سایت دانشگاه خود گله‌مند هستند و امکان دسترسی آسان به نمرات امتحان و حتی بیان اعتراضات خود در خصوص امتحانات دانشگاهی را ندارند. البته این در حالی است که برخی از این دانشجویان چون خواستار دریافت واحدهای تابستانی هم هستند، این امکان برای آنها وجود ندارد.

بنابراین گزارش این در حالی است که این دانشجویان به مسئولین دانشگاه جهت پیگیری این امر نیز مراجعه کردند ولی متاسفانه امکان پاسخگویی از سوی مسئولین نیز وجود نداشته است، تا حدی که برخی از مسئولان از پاسخگویی و رسیدگی به این امر امتناع کردند و موضوع را به مسئولان بالا دستی ارجاع داده‌اند.


در ادامه این گزارش به سراغ نجمه فرهادی مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای رفتیم تا موضوع را بررسی کنیم.

وی افزود: اگر نمایش نمره دانشجویان غیر فعال شده است به دلیل عدم پرداخت بدهی شهریه دانشجو به دانشگاه است و البته بحث دیگر مربوط به بروز رسانی سایت دانشگاه فنی و حرفه ای است.

فرهادی تصریح کرد: هم اکنون 170 مرکز فنی و حرفه‌ای از طریق ساخت در حال به روز رسانی است به همین دلیل چنین مشکلاتی در برخی از شعبات دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان رخ می‌دهد که طی چند روز آینده این مشکل بر طرف می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه وضعیت ترم تابستان دانشجویان متقاضی واحد‌های تابستانه چه می‌شود، اظهار داشت: بخش ترم تابستان سایت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای هنوز فعال نشده است که به محض فعال شدن این بخش اطلاع رسانی از طریق آموزش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۵۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
واقعا متاسفم من که هر موقع میخواستم نمره ببینم باز نشد اخه شما چرا از سرور های ضعیف استفاده کردید؟واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
عبیدالله
۰۲:۵۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
سلام خیلی عذر می خواهم خانم فرهادی که اینو میگم تقصیر ما فارغ التحصیلها چیه که برای دیدن نمرات ترمی که گذارندیم از اول آخرین ترم تا آخرین روز ترم آخر برای دریافت نمرات باید هزار کیلومتر طی کنیم تا به بخش مربوطه مراجعه کنیم چرا خود دانشکده ها رو مثل قبل مستقل نمی کنید اون سیستم خود دانشگاه بهتر بود اینقدر مشکلات نداشت برای این که یه سیستم یک پارچه داشته باشین نیاز به یه زیر ساخت خوب هست ولی متأسفانه بفکر زیرساخت ها تون نیستین و فقط به فکر منفهت خود هستین قرار باشه منه کارگر هم کار کنم و هم درس بخونم به خاطر یه پانزده هزار تومن نتوانم درسی که در دانشگاه بابتش وقتم رو گذاشتم روش نمراش رو رویت کنم باید ده برابر این پانزده هزار رو باید خرج کنم تا برم نمرام رو دریافت کنم آیا این انصافه این حق من کارگر دانشجو هست صدها دانشجوی مثل من دارن برای دیدن نمرات و حاصل دست رنجشان رو ببینن ولی متاسفانه مسئولین بفکر خودشان هستن واقعا جای تأسف هست که در دانشگاه ملی درس می خوانیم ولی دچار چنین مشکلاتی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۵:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
از بهمن ماه سال گذشته با خرید نرم افزار از یک شرکت تازه کار دانشگاه فنی وحرفه ای با 200هزار دانشجو دچار مشکل شده که تا کنون وقت زیادی از دانشجویا وکارکنان گرفته که به علت نامعلومی مسولین دانشگاه حاضر به پذیرش اشتباه خود نیستند. واخیرا با فشارهایی که مراکز و دانشجویان برای دیدن نمرات آورده ا ند سیتم را طوری تنظیم کرده اند که اگر دانشجویی بیش از 15000بدهی به دانشگاه دارد نمرات قابل رویت نیست و ظاهرا از ایجاد نارضایتی در بین دانشجویان بدشان نمی آید
آخرین اخبار