قم؛

رو نمایی از ره توشه تبلیغ کتابی ویژه خواهران مبلغ

کتاب ره توشه تبلیغ برای نخستین بار برای استفاده مبلغان خواهر تهیه شده است که توسط گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران قم :در مراسمی که با حضور آیت‌الله استادی عضو مجلس خبرگان رهبری، حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر امور خارجه، ستار محمودی معاون وزیر نیرو، حجت‌الاسلام موسوی مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام جعفری گیلانی رئیس هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی و طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم که در مسجد اعظم قم برگزار شد از کتاب ره توشه تبلیغ ویژه خواهران توسط آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رو نمایی شد.

در این مراسم آیت‌الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تعلیم و جایگاه معلم دینی در جامعه اسلامی گفت و تاکید کرد: ویژگی مبلغ موفق در ساده‌ گویی و روان‌گویی است زیرا مبلغ با داشتن این ویژگی‌ها می‌تواند معارف اسلامی را به خوبی به مردم انتقال دهد.

حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه نیز در این مراسم از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت و تصریح کرد: نگاه به دستاوردهای انقلاب اسلامی انگیزه دختران و پسران دانشگاه‌های مصر بود که منجر به حرکت انقلاب مصر شد و با دسترسی جوانان مصری به فضای مجازی و اینترنت چهره واقعی ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های فرهنگی، نظامی و سیاسی برای آن‌ها به نمایش گذاشته شد.

استادی در بخش دیگری از سخنان خود از رعایت کردن قواعد اسلامی گفت و افزود: برای اینکه جامعه اسلامی بتواند در مسیر حرکت خود بماند نیازمند همدلی و همزبانی است اگر برخی در جامعه اسلامی این قاعده را رعایت نمی‌کنند طلاب نباید اینگونه باشند بلکه باید برای رسیدن به همدلی و همزبانی و برطرف‌سازی اختلافات و دشمنی‌ها باید تلاش کنند و طلاب نباید در حاشیه حزب بازی‌ها قرار گیرند.

کتاب ره توشه تبلیغ موضوعاتی نظیر آسیب فردی و اجتماعی روابط دختر و پسر، بایستگی مهارت‌های شوهرداری پیش از ازدواج، معیارهای همسرداری در آیین دینی، بررسی روابط عروس و مادر شوهر، رفتار شناسی زن در برابر همسر، مادر در دیدگاه صفات الهی، رقابت‌های ناسالم زنان، آسیب شناسی شبکه‌های ماهواره ای، احکام ویژه بانوان را شامل می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.