انتقاد مدیرعامل ایران خودرو از هجمه علیه خودروسازان

یکه زارع:بدهکار مردمیم ،نه نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه/ به جای حرف زدن،راهکار بدهند

خودروسازی ایران در حالی سال هاست مورد نقد و حمله تند کارشناسان، اساتید دانشگاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صد البته مشتریان است که به اعتقاد مدیرعامل ایران خودرو، این صنعت فقط بدهکار مردم است نه دیگران.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛هاشم یکه زارع که در چهارمین نشست تخصصی صنعت خودرو صحبت می کرد، با انتقاد از هجمه ای که علیه صنعت خودرو کشور به راه افتاده، گفت:قبول دارم که در خروجی محصولات ما مشکل وجود دارد، اما این اتفاق حاصل یک پروسه 10 تا 12 ساله است  و نباید با آن احساسی برخورد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران خودرو فقط بدهکار مردم است، افزود:ما نه بدهکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم و نه بدهکار اساتید دانشگاه؛ هرچند انتقادها را می پذیریم.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه  فقط حرف زدن و انتقاد کردن در سمینارها و نشست ها، دردی از خودروسازی دوا نخواهد کرد، گفت:مشکلات و معضلات را ما هم خوب می دانیم، بنابراین بهتر است منتقدان به جای بیان کمبود و کاستی ها، راهکار ارائه بدهند.

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
هر ووقت از خرید خودرو انصراف می دهید باید حداقل یکماه تا چهل روز منتظر برگشت پول بدون دریافت سود مشارکت در آن دوره زمانی باشید با مراجعه به نمایندگیها مثل نمایندگی ایران خودرو در فولادشهر اصفهان ببینید اینها چطور با مردم برخورد می کنند وبرای انصراف خودرو چه اذیتی باید بشوید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۰:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
شما مديون مردميد چون خودرويي كه 7000،000 هم نمي ارزد را 20 مليون به مردمي كه ناچار به خريد خودروهای آشغال هاي هستند غالب مي كنيد كجاي دنيا اين رسم هستش؟
Iran (Islamic Republic of)
فلاحی
۱۳:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
نمایندگان مجلس نمایندگان مردم هستند اگر نمایندگان از حق مردم دفاع نکنند شما خودرو سازها قیمت هواپیما روی یک خودرو میگذارید
آخرین اخبار