تقوی در همایش ائمه جماعت استان تهران:

انتشار اسناد فتنه ۸۸ معلوم می‌کند چه دست‌هایی می‌خواستند نظام را سرنگون کنند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اسنادی که تا به حال منتشر نشده باید منتشر شود تا متوجه شویم که چه دست‌هایی می‌خواستند در فتنه 88 نظام را سرنگون کنند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همایش ائمه جماعات، مبلغان و روحانیت که صبح امروز(دوشنبه) در مصلای تهران برگزار شد، با بیان اینکه روحانیت یکی از ارکان قدرت و اقتدار نظام اسلامی به حساب می‌آید و با اشاره به نقش روحانیت در عبور از فتنه 88، اظهارداشت: فتنه 88 اختلاف انتخاباتی بین دو کاندیدا نبود.

وی در ادامه افزود: ان‌شاءالله اسنادی که تا به حال منتشر نشده منتشر شود تا متوجه شویم که چه دست‌هایی می‌خواستند در فتنه 88 نظام را سرنگون کنند.

تقوی اضافه کرد: چراغ فتنه با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم خاموش شد ولی باید بدانیم که لایه‌های رویین فتنه مشخص شدند ولی لایه‌های زیرین فتنه هنوز مشخص و معرفی نشدند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه اظهار داشت: موج انقلاب اسلامی در منطقه و در کشورهایی مانند یمن و بحرین موثر بوده است و شما می‌بینید که انقلاب اسلامی امروز در سوریه موثر است و فرزندان امام خمینی(ره) در جنوب لبنان به چهارمین ارتش بزرگ دنیا سیلی می‌زنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات با بیان اینکه موج انقلاب اسلامی به لبنان و سوریه رفت و آنان را تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای کرد، گفت: حزب‌الله لبنان اکنون در منطقه یک قدرت بوده که وهابیت و اربابان آن نه تنها نتوانستند آن را نابود کنند بلکه حزب‌الله در حال مختومه کردن پرونده آنان است.

وی با بیان اینکه روحانیت به عنوان یک سازمان در طول تاریخ مؤثر بوده و برای کشور سرمایه عظیم و بی‌بدیلی است، تصریح کرد: روحانیت یکی از ارکان قدرت و اقتدار نظام اسلامی به حساب می‌آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار