نهمین نشست خانه مینی‌مال نیاوران با حضور علی عبداللهی

نهمین نشست خانه مینی‌مال نیاوران، چهارشنبه27 خردادماه با حضور علی عبداللهی، مترجم و شاعر مطرح معاصر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران علی عبداللهی مطرح ترین مترجم آثار ادبیات به  زبان آلمانی است. از جمله کتاب‌هایی که وی در حوزه داستان ترجمه کرده می‌توان به «چهل و سه داستان عاشقانه»، «نقطه، سر خط، داستان اروپایی و آلمانی» و «فیل، داستانک‌های فلسفی برتولت برشت» اشاره کرد.

عبداللهی  تاکنون چندین کتاب شعر منتشر کرده که مجموعه‌های راه می‌روم در تاریکی، این است که نمی‌آید و درود بر نهنگ از آن جمله است.

وی در دی ماه 1393 نیز در نشست خانه مینی‌مال نیاوران حضور یافته بود و برای دومین بار در این جلسه ضمن سخنرانی پیرامون ماهیت و شاخصه‌های داستان مینی‌مال به بررسی و نقد آثار نویسندگان حاضر در این نشست می‌پردازد.

گفتنی است خانه مینی‌مال نیاوران اولین برنامه تخصصی در حوزه داستان‌های مینی‌مالیستی است و با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران راه اندازی شده و آخرین چهارشنبه هر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این برنامه از ساعت 17 آغاز خواهد شد و  ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار