نعمتی در هم اندیشی تقویت تعاملات رسانه ای:

روابط عمومی سازمان حذف نشده است/ روابط عمومی سازمان و مطبوعات اعضای يك خانواده هستند

روابط عمومی سازمان حذف نشده بلكه به لحاظ ساختار مديريتی كاهش پيدا كرده و به چهار پايگاه خبر،پيام، برون مرزی و صداوسيما متمركز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، نشست هم اندیشی تقویت تعاملات رسانه ای عصر روز امروز با حضور مدیران روابط عمومی سازمان صداوسیما، سردبیران و خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات در تالار ملاصدرا برگزار شد.

داود نعمتی انارکی مدیر اداره كل روابط عمومی سازمان صداوسیما در ابتدا هدف خود را از برگزاری این نشست اینگونه عنوان كرد:جلسه ی امروز فرصتی برای افزایش وتقویت تعاملات رسانه ای بین سازمان صداو سیما و رسانه های مكتوب است ،ما از اعضای یك خانواده هستیم و قصد داریم این خانواده را به هم نزدیك كنیم.

وی افزود:امیدوارم با بررسی این نشست به یك سری راهكارها دست یابیم تا ارتباطمان با مطبوعات و خبرگزاری ها انسجام دهیم وبه نوعی یك سرویس دیگری به رسانه ها ارائه دهیم كه مورد نیازشان است یعنی با تامین نیازهای خبری رسانه ها ،تعاملاتمان تقویت شود.

نعمتی ادامه داد:برای این منظور چنین نشستی را برپا كردیم تا شما در خصوص افزایش این تعاملات ما را راهنمایی وكمك كنید .

نعمتی با بیان اینكه جنس روابط عمومی و خبرگزاری ها یكی است ،افزود:من مدتها در مطبوعات فعالیت داشتم و دغدغه خبرنگاران را برای دسترسی به یك مطلب و خبر به خوبی می دانم بنابراین ما باید به عنوان روابط عمومی تلاش كنیم به این خواسته شما جامعه عمل بپوشانیم البته جنس این تعاملات باید نتیجه بخش باشد.

نعمتی با اشاره به اینكه روابط عمومی سازمان حذف نشده است ،بیان كرد:ما با چهار پایگاه خبر، پیام، برون مرزی و صداوسیما به صورت منسجم و برنامه ریزی شده نیازهای خبری دوستان را تامین می كنیم.

وی تصریح كرد:در طی گذشت سه ماه از از این موضوع ،با بررسی های انجام شده تعداد خبرهایی كه روزانه برای مطبوعات ارسال می كنیم بیش از ٧برابر شده ،البته توانایی این را داریم كه بهتر از این هم عمل كنیم و زمینه دسترسی به تولیدات سازمان را فراهم كنیم.

وی درخصوص تعاملات بیشتر اظهار داشت:قصد داریم تا خبرگزاری ها در جریان تولید سریال ها و برنامه ها قراردهیم تا از پشت صحنه این برنامه ها گزارش تهیه كنند و در روند تولید آن قرار بگیرند.

نعمتی عنوان كرد:اگر ما را از خودتان بدانید با تقویت این تعاملات، به طور قطع می توانیم بخش عمده ای از نیازهای موجود را پوشش دهیم و این ارتباط مثمر ثمر واقع خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.