زنجان؛

ورزش همگانی در پارک های زنجان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی گفت: ورزش همگانی در ۱۲ پارک زنجان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان روز گذشته در مجمع عادی سالیانه ورزش‌های همگانی استان زنجان بیان کرد: هم‌اکنون 28 کمیته در ورزش همگانی استان داریم که به‌‎صورت مستمر فعال هستند.

رحیم زاده ابراز کرد: حدود 100 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در ورزش همگانی استان فعال هستند که در هیئت رئیسه 4 نفر با مدرک دکترا، 8 نفر کارشناسی ارشد و بقیه در سطح کارشناسی قرار دارند.

وی عنوان کرد: در 12 پارک هم‌اکنون فعالیت ورزش صبحگاهی وجود دارد که مربیان از 7 تا 8 صبح حضور می‌یابند و با اشاره به فعالیت مستمرآموزش و پرورش و نیروی انتظامی در امر ورزش همگانی گفت: نیروی انتظامی امنیت ورزش صبحگاهی را فراهم می‌کند که از این نهاد تشکر می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان عنوان کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی به‌صورت رایگان همه فعالیت‌های ورزشی را در مجموعه ورزشی مادران و کودکان انجام می‌دهند و علاوه برفعالیت رایگان اعضای بهبود یافته سرطانی، در پارک ملت در ساعت 7 تا 9 نیز بطور خاص برای بیماران برنامه‌های ورزشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.