شیراز؛

برخورد قاطع پليس فارس با روزه خواري در ماه مبارك رمضان

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به فرا رسيدن ايام ماه مبارك رمضان، گفت: مأموران انتظامي استان فارس با هر گونه تظاهر به روزه خواري در اين ماه برخورد قاطع خواهند داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سردار احمد علي گودرزي گفت: با هماهنگي هاي انجام شده با مقامات قضائي با افرادي كه بخواهند در اين ماه اقدام به تظاهر به روزه خواري کنند، برخورد خواهد شد.

وي با تأکيد بر تشديد نظارت پليس بر تفرجگاههاي استان در اين ماه ادامه داد: با نزديک شدن به ماه مبارک رمضان پليس استان نظارت خود را بر اماکن عمومي افزايش داده و با افزايش گشت هاي نظارتي و تشکيل تيم هاي مشترک با برخي سازمان هاي متولي، نظارت بر اصناف نيز تشديد مي شود.

سردار گودرزي افزود: حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان از ضروريات است و نيروي انتظامي به شدت با حرمت شکنان برخورد خواهد کرد .اين مقام ارشد انتظامي گفت: اماکن اقامتي، پايانه هاي مسافربري و باربري که داراي امکانات خدماتي و پذيرايي هستند موظفند با رعايت موازين شرعي تسهيلات لازم را براي مسافران مهيا کنند.

سردار گودرزي تصريح كرد: همچنين تمام خودروهايي كه رانندگان و سرنشينان آن مبادرت به روزه خواري کنند، ضمن تشكيل پرونده براي افراد متخلف، توقيف و به پاركينگ انتقال داده مي شوند.

وي گفت: تمام صنوف خدماتي كه قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارك رمضان دارند، صرفاً مجاز به فعاليت با مجوز اداره نظارت بر اماكن عمومي بوده و در غير اين صورت از فعاليت آن ها ممانعت خواهد شد.

سردار گودرزي در پايان از متصديان واحدهاي صنفي و شهروندان خواست تا همچون سال هاي گذشته همکاري لازم را داشته باشند و پليس را در انجام هرچه بهتر وظايف خود ياري کنند.

وي افزود: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مرکز فوريتهاي پليس 110 گزارش کنند تا برابر مقررات با افراد متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.