مرسی به حبس ابد محکوم شد

دادگاه مصر محمد مرسی را درخصوص پرونده جاسوسی به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه خبری راشاتودی در خبری فوری اعلام کرد دادگاه مصر رئیس جمهور سابق این کشور را در خصوص پرونده جاسوسی به حبس ابد محکوم کرد.

همچنین شبکه خبری العربیه در خبری فوری اعلام کرد 3 نفر از سران اخوان المسلمین به اعدام محکوم شدند. "خیرت شاطر،" "محمد بلتاجی" و "احمد عبدالعاطی" از سران اخوان المسلمین در پرونده جاسوسی و فرار از زندان وادی نطرون محکوم به اعدام شدند. همچنین محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین به حبس ابد محکوم شد. 

 پیشتر دادگاه کیفری مصر اعلام کرده بود جلسه قرائت حکم نهایی محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر در پرونده انتقال اطلاعات برای حماس و حمله به زندان "وادی نطرون"و فرار چند هزار تن از زندانیان به منظور بررسی بیشتر به 16 ژوئن (امروز) موکول شده است.

همچنین قاضی دادگاه کیفری قاهره، محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر و یوسف قرضاوی (رهبر معنوی گروه اخوان المسلمین مصر) و 106 نفر دیگر را در خصوص پرونده حمله به زندان‌ها هنگام انقلاب مصری‌ها در سال 2011 میلادی به اعدام محکوم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
محمد مرسی،ورهبر اخوان المسلمین ۱۰۶عضو اخوان المسلمین را آزاد کونید،ای مردم مصر محمد حسنی مبارک را خدا رحمت کوند ،اوبی گناه بود.وهمین ژور محمد مرسی ،ژنرال السیسی را نابود کونید ،او از نسل آشوری بت پرست بت نصر است
آخرین اخبار